Rolls-Royce 101EX – prosto z Genewy…
Rolls-Royce należy teraz do BMW no i proszę nie musieliśmy długo czekać, mamy projekt coupé.
<b>Rolls-Royce należy teraz do BMW no i proszę nie musieliśmy długo czekać, mamy projekt coupé. </b>
<p class="maintext">101EX wykorzystuje aluminiową konstrukcję Phantoma, jest jedynie krótszy, o 240mm.Dłuuugie drzwi, naprawdę dłuuugie! Nadają one autu zawadiackiego stylu i chyba o ten zadziorny charakter chodziło stylistom. Auto dla bogaczy musi być jedyne w swoim rodzaju. Ten model na pewno jest innowacyjny, ciężko stwierdzić czy piękny, na pewno oryginalny, a to już coś! W każdym razie robi wrażenie i zwraca na siebie uwagę, a właściwie nie na siebie tylko na właściciela, a przecież o to chodzi w tej klasie. Rolls mówi do nas jestem WIELKI, mam felgi 21 CALI, jestem NAJDROŻSZY, NAJLEPSZY… jedyne, co można powiedzieć to fakt, że nie jest on skromny, ale wcale nie musi, w końcu ma się, czym pochwalić! Nie zapowiada się odpowiednik zapewniający połączenie takiego luksusu, stylu i prestiżu. Burżuje spragnieni wrażeń będą mogli poszaleć Rollsem i jeśli tylko ich na to stać to, czemu nie? Byle by nie wybuchła „rewolucja francuska" jak się dowie konkurencja… </p>
<p class="rgh"><strong>Amadeusz Sejud</strong></p>