Roadshow Skody Roomster
Przez Europę ze sterowcem
<b>Przez Europę ze sterowcem</b><br />
<p class=maintext>Z myślą o wszystkich klientach i fanach marki Škoda, koncern Škoda Auto zorganizował unikalny „Roomster Roadshow". Objazdowa impreza jest częścią kampanii wspierającej wprowadzenie do sprzedaży nowej Škody Roomster i zagości łącznie w 18 miastach zlokalizowanych w 11 europejskich krajach.</p>
<p class=maintext>Na potrzeby Roadshow nowego modelu Škody w odwiedzanych miastach stanie obszerna zabudowa, która składa się z sześciu przestrzennych modułów o unikalnej zawartości. Na przykład moduł nazwany „Racjonalność" poświęcony jest danym technicznym samochodu, a na stoisku można zobaczyć m.in. model silnika. Sąsiadujący z nim moduł „Emocje" prezentuje kolorystykę i wnętrze samochodu (możliwe warianty tapicerki). Na lubiących dobrą zabawę czekają stanowiska internetowe, konsole do gier komputerowych, gra w mini hokeja na specjalnym stole, zjeżdżalnia dla dzieci oraz wiele innych atrakcji. Poza możliwością dokładnego przyjrzenia się prezentowanym samochodom, „miasteczko Roomstera" oferuje atrakcyjny program rozrywkowy przygotowany z myślą o całej rodzinie. Roadshow Škody Roomster wystartował 27 lipca w Pradze, stolicy Czech i ruszył przez wybrane europejskie kraje. Impreza zakończy się 22 października
2006 r.</p>
<p class=maintext>Większość przystanków na trasie trwa od 2 do 3 dni. W Polsce Roadshow zawita do Poznania nad jezioro Malta w dniach od 15 do 17 września. Tu także przewidziano dla odwiedzających szereg atrakcji i możliwość spotkania znanych osobowości ze świata motoryzacji i sportu. Ze względu na formułę i oferowane atrakcje na pewno warto się na nich pojawić.
</p>
<p class=maintext>Jedną z największych atrakcji towarzyszących imprezom organizowanym w ramach Roadshow Roomstera jest sterowiec – Skyship, z reklamą najnowszego modelu Škody. Ponad sześćdziesięciometrowy statek powietrzny z luksusową kabiną dla sześciu osób krąży nad miastami, w których odbywają się imprezy Škody. Zwycięzcy ekscytujących konkursów, rozgrywanych podczas poszczególnych imprez zostają zaproszeni na pokład sterowca.</p>
<p class=maintext>Fred Kappler, Członek Zarządu Škoda Auto odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, mówi o intencjach zorganizowania Roadshow: „Roomster jest czwartą, niezależną linią modelową oferowaną przez Škoda Auto i pierwszym autem kompaktowym z cechami samochodu typu MPV. Ponieważ pojazd jest w rzeczywistości bardzo unikalny, atrakcyjny i uniwersalny, zdecydowaliśmy się przedstawić klientom zalety Roomstera ´na żywo´. I właśnie Roadshow jest imprezą, która oferuje odwiedzającym tego typu doświadczenie – co ważne, zwolennicy naszej marki będą mieli szansę przyjrzenia się Škodzie z innej niż na co dzień perspektywy. Jestem pewien, że wszyscy którzy pojawią się na Roadshow Roomstera spędzą miły, pełen niespodzianek dzień z marką Škoda i nową Škodą Roomster".</p>
<p class=maintext>Škoda Roomster jest już dostępna w Czechach i w ciągu kilku najbliższych miesięcy zostanie wprowadzona do sprzedaży na innych europejskich rynkach. W Polsce sprzedaż Roomstera rusza we wrześniu, ale już teraz klienci mogą zapoznać się z tym samochodem w salonach sprzedaży Škody na terenie całego kraju. Škoda Auto planuje wyprodukować w br. przynajmniej 15 000 sztuk tego modelu, a rok później koncern chce sprzedać już 50 000 Roomsterów. W 2006 roku łączna sprzedaż samochodów Škoda na całym świecie przekroczy granicę 500 000 aut, do czego ma się również przyczynić sukces nowego modelu.
</p>
<p class="rgh"><strong>Źródło: Skoda Auto Polska </strong></p>