Renault Polska - Podsumowanie roku
Najważniejsze sukcesy Renault Polska w roku 2002 to osiągnięcie 10% udziału w rynku w porównaniu do 8,7% w 2001 roku.
<strong>
Najważniejsze sukcesy Renault Polska w roku 2002 to osiągnięcie 10% udziału w rynku w porównaniu do 8,7% w 2001 roku.
</strong>
Sukces ten zawdzięczamy naszej szerokiej ofercie samochodów – począwszy od Twingo, Thalii poprzez Lagunę, która ciągle potwierdza swój rynkowy sukces, do samochodów dostawczych, których sprzedaż wzrosła między innymi dzięki 22 punktom sieci COF (Centrów Obsługi Firm, z których 17 to również Centra Obsługi Samochodów Klasy Wyższej). Naszą ofertę wzbogaciliśmy w tym roku o samochody luksusowe – Avantime i Vel Satis. Na nasz sukces wpływa również ciągły rozwój oferty finansowania zakupów samochodów – „Nowa Formuła”. Renault śledzi na bieżąco rozwój i zapotrzebowanie rynku. W tym roku Renault Credit Polska wydało Blue Book - przewodnik po inwestycjach samochodowych skierowany do osób zarządzających parkami samochodowymi – publikację, która cieszy się dużym zainteresowaniem w związku z rosnącą sprzedażą dla klientów instytucjonalnych. Naszym niewątpliwym sukcesem, który dodatkowo będzie miał wpływ na sprzedaż są dwie nagrody: pięć gwiazdek Euro NCAP oraz tytuł Car of the Year dla Megane II. W ten sposób Renault stało się jedynym producentem, który ma aż 3 pięciogwiazdkowe samochody w swojej gamie!
Naszym sukcesem jest również wpisanie programu Droga i Ja do wykazu środków dydaktycznych zalecanych do użytku szkolnego przez MEN. Program Droga i Ja został uhonorowany statuetką Moto Star.
Oceniamy bardzo pozytywnie cały ten rok, również wprowadzenie naszych dwóch samochodów wysokiej klasy Avantime i Vel Satis, które mają dostrzegalny, pozytywny wpływ na nasz wizerunek.
<strong>Najważniejsze wyzwania w 2003 roku</strong>
Udany debiut Megane II 3 i 5-drzwiowego oraz następnych wersji czyli sedana, kombi i cabrio.. Mamy nadzieję, że Megane II stanie się prawdziwym rynkowym hitem. Sukces będzie dla nas oznaczał sprzedaż tego modelu na poziomie 4600 w 2004 roku. Chcemy aby Megane II stał się jednym z 3 liderów segmentu. Wprowadzenie Espace IV oraz następcy Scenica również powinno nam pomóc w utrzymaniu a nawet zwiększeniu obecnego udziału w rynku.
Planujemy również otwarcie salonu firmowego Renault Polska w Warszawie oraz dalszą konsolidację naszej sieci w celu stabilizacji finansowej naszych partnerów.
adal będziemy rozwijać naszą ofertę finansową – w 2003 roku zaproponujemy naszym klientom finansowanie napraw serwisowych za pomocą karty kredytowej Galia (karta ta będzie również honorowana w wybranych sklepach).
<strong>Źródło: Renault Polska</strong>