Reklama Hyundaia w 4D
Po reklamy wykonane w technologii 3D sięga coraz więcej producentów aut. Hyundai postanowił jednak pójść o krok naprzód i zareklamował swój nowy model wykorzystując technikę 4D.
W południowokoreańskich kinach dostosowanych do emisji materiałów 4D, Hyundai wyemitował reklamę luksusowego Grandeura łączącą efekty 3D z odczuciami fizycznymi takimi jak wibracje czy podmuchy wiatru. Przy projektowaniu materiału promocyjnego, azjatycka firma zwróciła się o pomoc do twórców filmu Avatar.
Grandeur to luksusowy sedan Hyundaia, który został zaprojektowany wg nowej koncepcji stylistycznej nazwanej przez producenta „płynną rzeźbą”. Auto napędzane będzie dwoma silnikami V6 – o pojemności 3,3 oraz 3,8 litra. Obie jednostki łączone będą z 6-biegową przekładnią automatyczną.
Póki co nie wiemy, kiedy Grandeur trafi do salonów sprzedaży.