Range Rover Evoque po lekkiej kuracji odświeżającej
Wielu konserwatywnych fanów Land Rovera z pogardą patrzy na model Range Rover Evoque. Jest to jednak objaw lekkiej zazdrości, gdyż model ten okazał się sporym sukcesem, zaś sprzedaż przekroczyła oczekiwania producenta. Teraz, Evoque doczekał się lekkiego liftingu i remontu w ofercie.
Po pierwsze, mamy zmiany w stylistyce, choć nie ma tu miejsca na rewolucję. Wygląd Range Rovera Evoque już od początku wzbudzał zainteresowanie, więc wielkie zmiany i eksperymenty byłyby bezsensowne. W zaktualizowanej ofercie znajdziemy między innymi nowe kolory nadwozia, świeże wzory felg aluminiowych, zaś na nadwoziu widać zmienione plakietki.
Oprócz tego w ofercie pojawi się nowa 9-biegowa skrzynia ZF, która zdaniem producenta jest w stanie zredukować zużycie paliwa o 11,4 procent, zaś emisję CO2 do atmosfery o około 9,5 procent. Oprócz tego producent wspomina o selektywnym napędzie na cztery koła. Podczas jazdy z prędkością powyżej 35 km/h w dobrych warunkach drogowych, napęd kierowany jest na przednią oś.
Ponadto wypada wspomnieć o systemie Torque Vectoring by Braking, który jest dostępny we wszystkich wariantach silnikowych. Na deser dostajemy nowy system Land Rover InControl, który przydaje się w nagłych wypadkach - po aktywacji, system wysyła sygnał SOS podając pozycję auta.