Prestiż i osiągi najwyższych lotów - BMW serii 7
720 KM mocy, 1090 Nm momentu obrotowego, 3,5 sekundy od 0 do 100 km/h oraz 350 km/h prędkości maksymalnej - choć wydawać by się mogło, że to parametry nowego supersamochodu, dotyczą one luksusowego sedana po kuracji tuningowej.
Dokładnie rzecz ujmując, takie wartości udało się uzyskać inżynierom z Tuningwerk, którzy na warsztat wzięli flagowe BMW serii 7 z przedłużonym rozstawem osi. Mniej wymagającym zaproponowali paczkę modyfikacji silnikowych "rozkręcających" motor do 530 KM i 740 Nm, zmniejszając sprint 0-100 km/h do 4,2 sekundy i zwiększających prędkość maksymalną do 310 km/h.
Swój wkład w poprawie osiągów miały jednak nie tylko ulepszenia jednostki napędowej, ale także zmiany redukujące przeogromną masę własną topowego BMW. Zastosowanie elementów nadwozia wykonanych z włókna węglowego, lekkiego układu wydechowego i węglowo-ceramicznych hamulców zaowocowało obniżeniem masy z 2150 do 2030 kg.
Nowa propozycja niemieckiego tunera została wyceniona na 169.800 euro (737.000 złotych) w przypadku słabszej wersji oraz 198.000 euro (860.000 złotych) w przypadku odmiany z większą dawką koni mechanicznych i niutonometrów. To niemałe kwoty, ale otrzymujemy za to komfortową limuzynę najwyższej klasy, którą można bez przeszkód ścigać się z supersamochodami.