Poznaliśmy cenę Opla Corsy GSi
W polskich salonach Opla można już zamawiać Corsę w najmocniejszej wersji GSi. Wariant ten, pod którego maską znajdziemy turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 litra, na polskim rynku będzie kosztował 83,3 tys. zł.
Opel Corsa GSi napędzany jest turbodoładowanym, 1,4-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 150 KM i 220 Nm momentu obrotowego (3000 do 4500 obr/min), które to parametry pozwolą autu rozpędzić się maksymalnie do 207 km/h, a pierwszą setkę osiągnąć w czasie 8,9 s. Opel chwali także bardzo dobrą elastyczność tej jednostki napędowej, która pozwala rozpędzić się z prędkości 80 do 120 km/h w 9,9 s. Czterocylindrowy silnik współpracująca z sześciobiegową skrzynią o krótkich przełożeniach.
Opel Corsa w tej wersji silnikowej ma zużywać średnio 6,1-6,4 l/100 km, co odpowiada emisji CO2 na poziomie 139-147 g/km.
Warto jeszcze dodać, że w modelu tym zastosowano zawieszenie OPC i hamulce tarczowe z czerwonymi zaciskami, które zostały ustawione na północnej pętli toru Nürburgring przez dyrektora działu pojazdów wyczynowych i sportu samochodowego w firmie Opel, Volkera Strycka. Dzięki temu Corsa GSi powinna zapewniać bardzo dobre właściwości jezdne oraz krótką drogę hamowania, zwłaszcza w połączeniu z opcjonalnymi 18‑calowymi obręczami kół z lekkiego stopu z oponami o zwiększonej przyczepności w rozmiarze 215/40 ZR18.
Corsa GSi będzie się wyróżniać na drodze także swoją sylwetką. Ma bardziej muskularne nadwozie z dużymi wlotami powietrza, masywniejszą maską, tylnym spojlerem, chromowaną końcówką wydechu i precyzyjnie wymodelowanymi progami bocznymi. Przedni pas został zdominowany przez duży grill o wzorze plastra miodu, na bocznych lusterkach zaś pojawiła się imitacja włókna węglowego.
We wnętrzu otrzymamy sportową kierownicę, skórzaną gałkę dźwigni zmiany biegów, aluminiowe pedały, a za dopłatą można dostać również sportowe fotele Recaro.
Sportową odmianę Opla Corsy można już zamawiać w polskiej sieci niemieckiej marki. Ceny zaczynają się od 83 300 zł.