Powstaje Delta Project: Lancia Delta na stronach internetowych
Marka Lancia wybiera internet, by odkryć wcześniej swoją najbardziej oczekiwaną Deltę i wprowadza nową strategię komunikacji, która zaczyna się od stron Delta Project i angażuje Lancia Village w Second Life.
<p class=maintext><strong>Marka Lancia wybiera internet, by odkryć wcześniej swoją najbardziej oczekiwaną Deltę i wprowadza nową strategię komunikacji, która zaczyna się od stron Delta Project i angażuje Lancia Village w Second Life. </strong><br/>
<p class=maintext>Internet jako instrument komunikacji międzynarodowej i “miejsce" dostępne dla wszystkich pozwala użytkownikom jeszcze przed oficjalną promocją handlową przewidzianą w czerwcu, przeżyć te same emocje związane z Deltą, na które może pozwolić sobie tylko ten, kto będzie uczestniczył w Międzynarodowych Salonach - zapoznawać się z samochodem, odkryć jego szczegóły i najważniejsze dane techniczne.</p>
<p class=maintext>Powstaje właśnie Delta Project <a href="http://www.thedeltaproject.eu" target="_blank" rel="nofollow">www.thedeltaproject.eu</a>, który odsłania tajemnice tak bardzo oczekiwanego samochodu Marki, po premierowym pokazie w wirtualnym świecie Second Life. </p>
<p class=maintext> Projekt, który ciągle się rozwija, jest realizowany z zamiarem zaciekawienia użytkowników i stworzenia zainteresowania wokół samochodu przed jego oficjalną promocją, która przewidziana jest na czerwiec 2008. </p>
<p class=maintext>Strona internetowa opracowana przez Testawebedv, dzięki jej sekcjom, które obejmują obszary zainteresowania zgodnie z filozofią Delta, wykracza poza obszar samej koncepcji związanej z samochodem.</p>
<p class=maintext>Można zapoznać się z pięcioma obszarami:</p>
<p class=maintext><b>Delta Philosophy </b> : Delta jest to sposób myślenia, bycia i działania. Delta to poszukiwanie doskonałości. Doskonałości, która zaczyna się od samochodu i przekłada się na poszukiwania własnego osobistego Delta przez tych, którzy poruszają się na stronie. </p>
<p class=maintext><b>Delta Marks</b>: nowe trendy w sieci. Oryginalność i innowacja: najlepsze kreacje w sieci, wybierane, co tydzień przez redakcję Delta Project.</p>
<p class=maintext><b>Delta Cult</b>: wielkie mity w największym sondażu europejskim. Kino, Sport, Muzyka i Design. Cztery kategorie, cztery światy, z którymi będzie się można utożsamić i w których będzie można wybierać i głosować. Wybierać wszystko to, co bez cienia wątpliwości kryje w sobie walory bogatsze o Deltę.</p>
<p class=maintext><b>Discover Delta</b> : szczegół po szczególe Delta nabiera kształtu. Nowy i oryginalny sposób by ją odkryć. Samochód składa się i odkrywa, dzięki komponentom i detalom Lancii, które “tworzą różnicę".
Ponadto w tej sekcji, osoby zarejestrowane, mogą mieć dostęp do materiału i katalogu z 78° Międzynarodowego Salonu w Genewie: wystarczy wpisać niektóre proste informacje, aby otrzymać oficjalne fotografie i materiał prasowy o Delcie.</p>
<p class=maintext> <b>Delta Talent</b>: Lancia Automobiles firmuje akcję, powołującą do życia europejski projekt naboru największych talentów zainteresowanych rozwojem swojej kariery w Grupie Fiat. Wystarczy odpowiedzieć na pytania Delta Test i przesłać swój życiorys.</p>
<p class=maintext>W dniu 3 marca, na 24 godziny przez oficjalnym otwarciem Międzynarodowego Salonu w Genewie, nowa Delta zostanie przedpremierowo zaprezentowana w Lancia Village w Second Life.</p>
<p class=maintext>Osoby, którym nie wystarczą szczegóły Discover Delta, będą mieli okazję podziwiać nowy model Lancii w formacie 3D i odbyć jazdę próbną w wersji wirtualnej na torze Lancia Village. </p>
<p class=maintext>Następne etapy projektu będą skupiały się już bardziej na samym samochodzie, materiałach multimedialnych i nowościach dotyczących produktu, które zostaną odkryte przed publicznością podczas promocji samochodu. </p>
<p class="rgh"><strong>Źródło: Fiat Auto Poland, Biuro Prasowe</strong></p>