Po fabrycznym tuningu - Honda CBR600F LCR-Edition
Niemieckie przedstawicielstwo Hondy przygotowało motocykl, który wizualnie nawiązuje do maszyn rywalizującym w MotoGP, a jednocześnie pozostaje wygodnym, praktycznym i łatwym w prowadzeniu środkiem transportu.
Nowością w niemieckiej gamie Hondy jest limitowany model CBR600F LCR-Edition. Sprzęt został wyposażony w tytanowy układ wydechowy Street Thunder Titan firmy Arrow, manetki Progrip oraz nakładkę na siedzenie pasażera.
Jednostka napędowa pozostała całkowicie seryjna, co oznacza 102 KM, 64 Nm oraz wysokoobrotową charakterystykę. Maksymalnych wartości momentu obrotowego i mocy trzeba szukać w zakresie 10500-12000 obr./min. Prędkość maksymalna sięga 230 km/h – nasi zachodni sąsiedzi będą mogli zrobić z niej użytek bez łamania prawa.
Naklejki na owiewkach upodobniły Hondę do maszyny, którą Stefan Bradl w bieżącym sezonie zmaga się w serialu MotoGP za kierownicą maszyny wystawianej przez zespół LCR Honda MotoGP. Dla 22-letniego Niemca to pierwszy sezon w królewskiej klasie. W 2011 r. Bradl był najszybszy w Moto2.
Honda CBR600F LCR-Edition został oficjalnie zaprezentowana podczas targów AMI w Lipsku. Niemieckie salony koncernu przyjmują już zamówienia. Każdy z nabywców może liczyć także na zdjęcie z autografem Bradla. Na niemiecki rynek trafi seria 100 egzemplarzy modelu LCR-Edition. Każdy z nich będzie kosztował 9999 euro. To rozsądna oferta. Podstawowa CBR600F kosztuje w Niemczech 9255 euro.