Piknik na Statoil
Stacje benzynowe Statoil rozpoczęły akcję Piknik na Statoil. Akcji towarzyszy prezentacja kosmetyków samochodowych, sprawdzanie poziomu płynu hamulcowego, sprawdzanie akumulatorów i instalacji elektrycznej oraz liczne atrakcje dla całej rodziny.
<strong>Stacje benzynowe Statoil rozpoczęły akcję Piknik na Statoil. Akcji towarzyszy prezentacja kosmetyków samochodowych, sprawdzanie poziomu płynu hamulcowego, sprawdzanie akumulatorów i instalacji elektrycznej oraz liczne atrakcje dla całej rodziny.</strong>
W kwietniu i maju na stacjach paliwowych Statoil trwa akcja promocyjna - Piknik na Statoil. Podczas specjalnej prezentacji, w formie czyszczenia kosmetykami samochodu demonstracyjnego, klientom przedstawiane są walory środków czyszczących i pielęgnacyjnych. Kupując jeden z promowanych kosmetyków, klienci mają prawo do bezpłatnego uzupełnienia płynu do spryskiwaczy w swoich samochodach. Dodatkowo na stacjach przeprowadzana jest akcja sprawdzania płynu hamulcowego w samochodach klientów, połączona z promocyjną ofertą płynu hamulcowego DOT4 Statoil. Istnieje również możliwość sprawdzenia sprawności akumulatorów oraz instalacji elektrycznej w samochodzie pod kątem ładowania akumulatorów. W atrakcyjnych, promocyjnych cenach można też zakupić węgiel i brykiet grillowy Statoil.
.
"Celem akcji jest przedstawienie szerokiej gamy produktów Statoil, zainteresowanie ich walorami naszych stałych, a także nowych klientów. Liczymy również na wzrost sprzedaży promowanych produktów" – powiedziała Agnieszka Brukszo, dyrektor marketingu Statoil Polska.
Akcję urozmaica degustacja ciasteczek wypiekanych we własnych piekarniach, degustacja napojów, lodów, a także nowego smaku Mentos. Dzieciom wręczane są jako upominki maskotki. Dodatkową atrakcją dla dzieci są także spotkania z króliczkiem Duracell.
Patronami promocji są: Algida, Auto Land Car Cosmetics, CocaCola, Duracell, Hiestand, Mentos, Organika, Zewa.
Akcję wspomagają na stacjach materiały POS o charakterze informacyjnym: plakaty i ulotki. Ulotki dodatkowo wysyłane są do klientów pocztą oraz rozdawane na skrzyżowaniach. O akcji informują także lokalne radiostacje w krótkich spotach reklamowych.
Najbliższe akcje odbędą się na stacjach Statoil: 26 kwietnia w Legnicy, Opolu, Lublinie, Wałbrzychu; 10 maja na czterech stacjach w Krakowie; 17 maja w Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Jarosławiu, Kielcach; 24 maja na dwóch stacjach w Przemyślu oraz w Krośnie i Rzeszowie.
Dotychczas prezentacje odbyły się na stacjach Statoil w Cieszynie, Bielsku Białej, Jastrzębiu Zdroju, Wodzisławie Śląskim, Bytomiu, Raciborzu, Olkuszu, Jaworznie.
***
Statoil Polska jest filią norweskiego koncernu Statoil. Firma działa w Polsce od 1992 roku. Posiada sieć 139 stacji paliwowych w 80 miastach. Zatrudnia 1700 pracowników. Oprócz paliw, Statoil oferuje także oleje i smary. Produkty te są dostępne w sieci stacji benzynowych oraz w wybranych stacjach obsługi i warsztatach naprawczych. 14 października 2002 roku Statoil i Preem Petroleum AB podpisały umowę dotyczącą zakupu polskiej filii szwedzkiego koncernu Preem. W VI edycji Medalu Europejskiego dla Usług 2003 firma Statoil Polska otrzymała Medal Europejski za sprzedaż paliw.
<strong>Źródło: Statoil Polska</strong>