Piaggio Beverly na 2010 rok - nowy design, pojemności i dodatki
Skuter miejski Piaggio Beverly zyskał w tym roku nową linię stylistyczną i kilka dodatków, które mają uczynić go bardziej komfortowym i nowoczesnym.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak"><strong>Skuter</strong> miejski <strong>Piaggio</strong> Beverly zyskał w tym roku nową linię stylistyczną i kilka dodatków, które mają uczynić go bardziej komfortowym i nowoczesnym.</span><br />
<br />
<b>Beverly </b>był do tej pory znany jako niezawodny i zwinny <strong>skuter</strong> <b>miejski</b>. Od 2001 roku na świecie sprzedano ponad 270 tys. egzemplarzy tego niewielkiego <b>jednośladu</b>. <b><strong>Piaggio</strong></b> postanowiło w tym roku nieco odmienić jego wygląd, by zwiększyć funkcjonalność, komfort oraz bezpieczeństwo. <b>Beverly</b> otrzymał podwójną ramę kołyskową, wykonaną ze wzmocnionej stali. Zmieniono mocowania widelców i dodano spiralne <b>amortyzatory</b>. Szprychowe koła mają aluminiowe obręcze, mierzące 16 cali z przodu i 14 z tyłu. Hamujemy za pomocą nowego systemu wykorzystującego 300-milimetrową tarczę półpływającą z dwutłoczkowymi zaciskami z przodu i 240-milimetrową z tyłu. Bez względu na pojemność <b><strong>Piaggio</strong> </b>zastosował w <b>skuterze elektroniczny wtrysk paliwa</b>. Czterosuwowy <b>silnik </b>o pojemności<b> </b>300 ccm generuje moc 22,2 KM oraz maksymalny moment 23 Nm przy 5750 obr./min, podczas gdy moc mniejszego <b>Beverly</b><b> 125 </b>to 15 KM i moment rzędu 12 Nm przy 7250 obr./min. Obydwa modele mają <b>elektroniczny system chłodzenia cieczą </b><b>ECS</b>, który pochłania mniej energii od tradycyjnego. Z przodu skutera znajdziemy podwójny <b>reflektor </b>z dziennymi światłami LED oraz elementy chromowane. Tylne światło <b>Beverly</b> również zostało wykonane w technologii LED, a sam tył odchudzono, by nadać <b>skuterowi </b>bardziej sportowy wygląd, zyskując jednocześnie o 50% większą przestrzeń schowka, który zmieści teraz<b> dwa kaski integralne</b>. Zmieniono położenie na nowo wyprofilowanej kanapy, by zwiększyć komfort jazdy zarówno <b>kierowcy</b>, jak i <b>pasażera</b>, który podróżuje nieco wyżej. <br />
<br />
Smaczku temu tradycyjnemu <b>skuterowi</b> dodaje dwukolorowe malowanie: brązowe (Perseus Bronze), białe (Pearl White), niebieskie (Midnight Blue), czarne (Cosmo Black) i czerwone (Antares Red), aluminiowe i chromowane elementy oraz dodatki takie, jak np. <b>motocyklowy </b>korek wlewu paliwa. Jako dodatki przewidziano m.in. <b>kufer </b>o pojemności 36 lub 48 litrów, dodatkowe <b>owiewki</b>, szybę, osłonę na nogi, pokrowiec na <b><strong>skuter</strong></b> oraz <b>elektroniczny alarm</b>. </p>
Iza Prochal