Opony Dębica Produktem Roku 2007
W badaniu miesięcznika Reader’s Digest.
<strong>W badaniu miesięcznika Reader’s Digest.
</strong><br/>
<p class=maintext>
Opony produkowane przez Firmę Oponiarską Dębica S.A. zostały uznane za najlepszy produkt roku 2007 w ankiecie miesięcznika Reader’s Digest. Aż 27,3% uczestników ankiety wytypowało opony Dębicy jako te, które najchętniej i najczęściej kupowali w ubiegłym roku. Druga i trzecia marka opon, wskazana przez respondentów otrzymały odpowiednio 22,7% i 13,6% głosów. Sukces jest tym większy, że firma triumfowała w tej samej kategorii także w poprzednim roku.
</p><p class=maintext>
W badaniu „Produkt Roku" czytelnicy magazynu Reader’s Digest wybrali swoje ulubione produkty w 36 kategoriach. W ankiecie nie sugerowano konkretnych marek lub produktów. Respondenci mieli wskazywać je spontanicznie. W sumie wybrano 36 rodzajów produktów, zebranych w 6 kategoriach branżowych. W kategorii Auto, oprócz opon, znalazły się jeszcze auto dla kobiety oraz ubezpieczenie komunikacyjne.
</p><p class=maintext>
„Jesteśmy dumni z sympatii i zaufania, jakim po raz kolejny czytelnicy obdarzyli nasze opony. Zwycięstwo w badaniu potwierdza znakomite dopasowanie opon marki Dębica do potrzeb polskich kierowców. Jednocześnie dzięki profesjonalizmowi i zaangażowaniu naszych pracowników, Firma Oponiarska Dębica S.A. należy do największych polskich eksporterów, a nasze produkty sprzedawane są w kilkudziesięciu krajach świata" – powiedział Zdzisław Chabowski, prezes zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
</p><p class=maintext>
Dębica od lat jest jedną z najsilniejszych polskich marek. W ubiegłorocznym rankingu „Rzeczpospolitej" i firmy konsultingowej Ernst&Young, oceniającym 180 przedsiębiorstw, Dębica została uznana za drugą najbardziej pamiętaną przez konsumentów marką wśród produktów niespożywczych, pokonując w tej kategorii m.in. Amicę, Atlas, Dosię, Lotos, a nawet popularnego Ludwika.
</p><p class=maintext>
Firma Oponiarska Dębica S.A. jest liderem polskiego rynku opon do samochodów osobowych i dostawczych. Od 1995 roku inwestorem strategicznym w Spółce jest amerykański koncern The Goodyear Tire & Rubber Company. Firma produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w Polsce i 60 krajach na sześciu kontynentach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii.
</p>
<p class="rgh"><strong>Goodyear, (br)</strong></p>