Opłać rachunki na Statoil
Bez dodatkowych formalności, można skorzystać z usługi opłacania rachunków w kasach stacji benzynowych Statoil.
<strong>Bez dodatkowych formalności, można skorzystać z usługi opłacania rachunków w kasach stacji benzynowych Statoil.</strong>
Firma Statoil, mając na uwadze dobro swoich klientów, cały czas rozszerza ofertę usług proponowanych na swoich stacjach. Już od 28 czerwca klienci mają możliwość opłacania na stacjach koncernu bieżących rachunków, które zwykle są regulowane na poczcie czy w banku.
Nową usługą objęte są wszystkie stacje warszawskie z wyjątkiem stacji przy ul. Towarowej. Od 5 lipca 2003 za rachunki będzie można zapłacić na kolejnych 12 stacjach w Zabrzu, Bytomiu, Cieszynie, Chorzowie, Rybniku, Wodzisławiu Śląskim i Bielsku Białej.
Na stacjach Statoil można zapłacić za rachunki między innymi następujących wystawców: STOEN, Polkomtel, Polska Telefonia Cyfrowa, PTK Centertel, Netia Telekom, Astercity, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo w Warszawie, oddział Górnośląski Zakład Gazowniczy w Zabrzu, Regionalna Telewizja Kablowa Autocom, Mazowiecki Zakład Gazowniczy, Beskidzka Energetyka, Lubelskie Zakłady Energetyczne, GZE, Dolnośląska Spółka Gazownictwa, Zakład Energetyczny Częstochowa czy Zakład Energetyczny w Legnicy.
Bardzo niska prowizja, szybka obsługa i możliwość zapłaty przez 24 godziny na dobę na dowolnej stacji to podstawowe atuty nowej oferty Statoil. Możliwość takiej płatności pozwala na zaoszczędzenie czasu i kosztów opłat. Rachunki są rejestrowane elektronicznie. Pieniądze znajdują się na koncie wystawcy w ciągu 3 dni od momentu wpłaty.
„Teraz wszystkie sprawy można załatwić w jednym miejscu - na stacji Statoil. Cały czas też śledzimy rynek, ponieważ zależy nam, by klienci, którzy u nas zdecydują się na zapłacenie rachunków, byli w pełni zadowoleni.”, powiedziała Iwona Kędzierska, Kierownik ds. paliw Statoil Polska. „Marka Statoil zobowiązuje. Stąd równolegle z uruchomieniem usługi trwają negocjacje dotyczące wyboru partnera. Obecnie testujemy dwóch partnerów, o wyborze jednego z nich zadecyduje możliwość zapewnienia kompleksowej zapłaty za wszystkie przedstawiane u nas do zapłaty rachunki oraz niezawodność systemu. Dla klienta korzystającego z usługi powinna być to wygodna forma, oszczędność czasu, tzw. produkt dodany korzystnie kojarzony z marką”.
<strong>Źródło: Statoil Polska</strong>