Opel Insignia Sports Tourer - czy zagrozi konkurencji?
Wielu fanów Opla z niecierpliwością czekało na pierwszy model z napędem na cztery koła, który mógłby zagrozić takim tuzom rynku jak Audi czy Volkswagen. Ale czy ktokolwiek spodziewał się, że tym pierwszym czteronapędowym autem klasy premium będzie akurat Insignia? Czego możemy się spodziewać po nowym modelu?
Wielu fanów Opla z niecierpliwością czekało na pierwszy model z napędem na cztery koła, który mógłby zagrozić takim tuzom rynku jak Audi czy Volkswagen. Ale czy ktokolwiek spodziewał się, że tym pierwszym czteronapędowym autem klasy premium będzie akurat Insignia? Czego możemy się spodziewać po nowym modelu?
Jak do tej pory Opel nie mógł pochwalić się ofertą auta, które mogłoby być bezpośrednim rywalem takich modeli jak Audi Allroad czy Volkswagen Passat Alltrack. Na szczęście rynek motoryzacyjny zmienia się bardzo szybko i już wkrótce będziemy mogli zobaczyć nową Insignię w wersji Crossfour.Nie da się ukryć, że tego typu auta cieszą się coraz większą popularnością na rynku. Nie każdy chce jeździć dużym SUV-em, a niewielki kompakt z zacięciem terenowym zdaniem niektórych nie oferuje wystarczającego prestiżu. Złotą receptą w takiej sytuacji okazuje się być właśnie połączenie eleganckiego kombi z terenowymi właściwościami. Popularność takich rozwiązań sprawia, że producenci chętnie decydują się na wprowadzenie tego typu modeli do swojej oferty.Na dobrą sprawę auta tego typu nie różnią się od innych osobówek. Mają jedynie trochę większy prześwit oraz napęd na cztery koła. Sprawia to, że producenci mają możliwość "przerobienia" oferowanego już modelu na wersję terenowo-turystyczną. Wracając jednak do nowego modelu Opla warto wspomnieć, że auto na początku oferowane będzie z 2-litrowym silnikiem Diesla, który będzie dostępny w dwóch różnych odmianach. Jedną z nich będzie silnik CDTi o mocy 165 KM, drugą zaś, mocniejsza jednostka CDTi Bi-Turbo dysponująca mocą 195 KM i momentem obrotowym 400 Nm. Ceny nowej Insignii mają się wahać w granicach od 156 tys. zł do 170 tys. zł. Trzeba również przyznać, że auto prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Można pokusić się o stwierdzenie, że design wyprzedza konkurencję. Niestety jak na razie mamy do dyspozycji jedynie szkice projektowe. Czy gotowy model, po opuszczeniu fabryki będzie tak samo atrakcyjny?
Jak do tej pory Opel nie mógł pochwalić się ofertą auta, które mogłoby być bezpośrednim rywalem takich modeli jak Audi Allroad czy Volkswagen Passat Alltrack. Na szczęście rynek motoryzacyjny zmienia się bardzo szybko i już wkrótce będziemy mogli zobaczyć nową Insignię w wersji Crossfour.Nie da się ukryć, że tego typu auta cieszą się coraz większą popularnością na rynku. Nie każdy chce jeździć dużym SUV-em, a niewielki kompakt z zacięciem terenowym zdaniem niektórych nie oferuje wystarczającego prestiżu. Złotą receptą w takiej sytuacji okazuje się być właśnie połączenie eleganckiego kombi z terenowymi właściwościami. Popularność takich rozwiązań sprawia, że producenci chętnie decydują się na wprowadzenie tego typu modeli do swojej oferty.Na dobrą sprawę auta tego typu nie różnią się od innych osobówek. Mają jedynie trochę większy prześwit oraz napęd na cztery koła. Sprawia to, że producenci mają możliwość "przerobienia" oferowanego już modelu na wersję terenowo-turystyczną. Wracając jednak do nowego modelu Opla warto wspomnieć, że auto na początku oferowane będzie z 2-litrowym silnikiem Diesla, który będzie dostępny w dwóch różnych odmianach. Jedną z nich będzie silnik CDTi o mocy 165 KM, drugą zaś, mocniejsza jednostka CDTi Bi-Turbo dysponująca mocą 195 KM i momentem obrotowym 400 Nm. Ceny nowej Insignii mają się wahać w granicach od 156 tys. zł do 170 tys. zł. Trzeba również przyznać, że auto prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Można pokusić się o stwierdzenie, że design wyprzedza konkurencję. Niestety jak na razie mamy do dyspozycji jedynie szkice projektowe. Czy gotowy model, po opuszczeniu fabryki będzie tak samo atrakcyjny?