Odnowiony Mitsubishi Outlander PHEV już w ofercie
Od 206 tys. zł rozpoczyna się cennik nowego wcielenia Mitsubishi Outlandera PHEV, najlepiej sprzedającej się na Starym Kontynencie hybrydy typu plug-in.
Jak zapewniają Japończycy, Outlander PHEV został gruntownie zmodyfikowany - zmieniono przeszło 100 różnych podzespołów zarówno w stylistyce nadwozia oraz wnętrza, jak i w konstrukcji auta. Pod względem stylistycznym Outlander został dość mocno zmodyfikowany w oparciu o nowy język stylistyczny Dynamic Shield. Poprawiono parametry układu napędowego, a za bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów ma zadbać aż 14 systemów bezpieczeństwa (w tym układ zapobiegający wypadkom w przypadku nieumyślnego wciśnięcia pedału gazu oraz system kamer z symulacją widoku z lotu ptaka). Wnętrze zostało zmodyfikowane głównie pod kątem wyciszenia oraz zwiększenia komfortu podróżowania.
Choć Outlander PHEV 2016 dopiero wjeżdża na polski rynek, pierwsza partia została już wyprzedana, co świadczy o sporej popularności tej hybrydy. Zresztą równie dużą popularnością cieszą się konwencjonalnie napędzane odmiany Outlandera, które po zmianach zadebiutowały na polskim rynku jesienią ubiegłego roku.
Mitsubishi Outlander PHEV będzie oferowany w trzech wersjach wyposażeniowych. Już w podstawie (Intense Plus) otrzymamy naprawdę sporo, m.in. czujniki parkowania z przodu i tyłu wraz z kamerą cofania, tempomat z ogranicznikiem prędkości, dwustrefową automatyczną klimatyzację, podgrzewane siedzenia przednie, układ audio zintegrowany z nawigacją, dostęp bezkluczykowy czy 18-calowe felgi. Za podstawową wersję zapłacimy minimum 205.990 zł.
W specyfikacji Instyle Navi otrzymamy ponadto system kamer 360 st., skórzaną tapicerkę, podgrzewaną kierownicę czy audio firmy Rockford Fosgate. Cena wyjściowa wzrosła zaś do poziomu 218.990 zł.
Najwięcej, bo 227.990 zł, zapłacimy za wersję Instyle Navi Plus, gdzie w standardzie znajdziemy ponad wcześniej wymienione elementy również elektrycznie sterowane okno dachowe, adaptacyjny tempomat, system ostrzegający przed zmianą pasa ruchu oraz system ograniczający skutki zderzenia czołowego.
Nabywca hybrydowego Outlandera otrzymuje od producenta 8-letnią gwarancję na elektryczny układ napędowy wraz z akumulatorami (do przebiegu 160 tys. km), zaś pozostałe elementy objęte są 5-letnią gwarancją z limitem 100 tys. km.