Nowy Seat Cordoba - wyposażenie i silniki
Nowa Cordoba, nowy, większy samochód wstępując do wyższego segmentu od swojego poprzednika, udowadnia, że stanowi nie tylko krok naprzód w kierunku ewolucji koncepcji budowy pojazdów i zwiększania ich osiągów, ale także jest przykładem postępu w aspekcie jakości, wizerunku, komfortu, ergonomii i poziomu wyposażenia.
<strong>Nowa Cordoba, nowy, większy samochód wstępując do wyższego segmentu od swojego poprzednika, udowadnia, że stanowi nie tylko krok naprzód w kierunku ewolucji koncepcji budowy pojazdów i zwiększania ich osiągów, ale także jest przykładem postępu w aspekcie jakości, wizerunku, komfortu, ergonomii i poziomu wyposażenia. </strong>
Dowody na potwierdzenie tej tezy nietrudno znaleźć już w wersji z wyposażeniem podstawowym Stella. ABS, dwie poduszki powietrzne, elektryczno-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, regulacja wysokości kierownicy i fotela kierowcy i wiele innych to elementy wyposażenia standardowego wersji Stella. W ofercie dostępne są również !nne wersje wyposażeniowe. Dla Klientów ceniących przede wszystkim komfort przeznaczona jest bardzo bogato wyposażone wersja Signo, a dla szukających sportowych, wrażeń wersja Sport. Klienci chcący doposażyć auto według własnych wymagań mają do dyspozycji jedną z naj szerszych dostępnych na rynku gam wyposażenia opcjonalnego. Możliwość zamówienie takich elementów dodatkowych jak lampy ksenonowe, półautomatyczna klimatyzacja, climatronic, skórzana tapicerka, czy też system nawigacji satelitarnej czyni z Nowej Cordoby prawdziwą limuzynę i plasuje ją wśród aut zaliczanych dotychczas do segmentu wyższego.
"Równie imponująco co paleta wyposażenia standardowego i opcjonalnego, przedstawia sję oferta silników dostępnych w Nowej Cordobie. Obejmuje ona w sumie sześć jednostek o mocy od 64 do 130 KM. Są to trzy dynamiczne silniki benzynowe i trzy silniki Diesla, w których wykorzystano takie rozwiązania jak technologia wielozaworowa, turbiny o zmiennej geometrii łopat i pompowtryskiwacze. Wszystkie jednostki wymagają ograniczonej obsługi i prezentują wys?ki poziom technologiczny. Największe emocje wzbudza jednak bez wątpienia 130-konny silnik 1.9 TDI. SEAT Cordoba wyposażony w taki silnik współpracujący z sześciobiegową skrzynią zamienia się w prawdziwie wyczynowy samochód zasilany olejem napędowym. Żaden z konkurentów z segmentu starej Cordoby, nie może pochwalić się tak znakomitą jednostką napędową, co jest jeszcze jednym dowodem na to, iż nowa Cordoba jest o segment wyżej od swojego poprzednika i będzie konkurować z Renault Megane, Oplem Astra II, Fordem Focusem, Toyotą Corollą czy Nissanem Almera
<strong>Źródło: Iberia Motor Company</strong>