Nowy Porsche 911 Cabriolet S z wizytą u Gemballa
Gemballa to firma tunerska, która od lat zajmuje się profesjonalnym i gustownym tuningiem większości modeli Porsche. Trzeba przyznać, że firma zna się na rzeczy, a jej najnowsze dziecko w postaci modelu 911 Cabriolet S jest tego najlepszym przykładem.
Firma Gemballa projektując Porsche 911 Cabriolet S skupiła się w głównej mierze na stylistyce modelu - dodano elementy aerodynamiczne, zmieniono hamulce oraz felgi. Sprawdźmy więc, co dokładnie zmieniła firma Gemballa.
Najwięcej zmian zaszło w przedniej części auta. Zmieniono przede wszystkim przedni zderzak oraz spojler, w którym widać trzy duże wloty powierza. Po bokach widać nowe listwy progowe, które dość wyraźnie obniżają optycznie auto.
Z tyłu znajdziemy również nowy zderzak z dodatkowymi światłami po bokach. Na deser dostajemy dyfuzor z nowymi, potrójnymi końcówkami układu wydechowego po obu stronach. Cały zestaw dodatków kosztuje 19 860 euro i obejmuje instalację oraz malowanie.
Dość wysoka cena jak za kilka dodatków, które nie obejmują nawet felg. Te trzeba kupić osobno, a do wyboru są 20- oraz 21-calowe obręcze, za które trzeba zapłacić minimum 9895 euro. Cena wzrasta gdy chcemy większe felgi lub lepsze opony.
Źródło: Carscoop