Nowy Peugeot 508 odsłania wszystkie karty
W Londynie zaprezentowano odświeżoną i nieco zmienioną wersję Peugeota 508. Po niemal czterech latach od premiery przyszła najwyższa pora na odświeżenie modelu i dodanie do oferty kilku nowości.
Wszystkie trzy wersje tego modelu, czyli sedan, kombi oraz uterenowiony RX doczekały się dość sporych zmian szczególnie w przedniej części. Mamy między innymi zmienioną maskę, węższy, ale dużo ładniejszy grill, nowy zderzak z wbudowanymi światłami LED do jazdy dziennej oraz przestylizowane klosze lamp. W wersji sedan oraz kombi zmieniono także tylny zderzak oraz poprawiono klosze lamp.
We wnętrzu również jest sporo zmian inspirowanych między innymi modelem 308. Środkowy 7-calowy panel dotykowy posiada większą ilość funkcji, które zostały przeniesione do komputera, co z kolei pozwoliło zredukować ilość przycisków fizycznych. Mamy także poprawione materiały, nowy schowek i kilka dodatków. Zmian jest sporo również w wyposażeniu i tym, czego nie widać.
W świecie klasy premium ekskluzywny charakter i nowoczesne technologie niosą ze sobą wprowadzenie licznych elementów poprawiających komfort i bezpieczeństwo jazdy, takich jak system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu, automatyczny, elektryczny hamulec postojowy, reflektory przednie z systemem automatycznego poziomowania, czterostrefowa klimatyzacja automatyczna, zestaw audio sygnowany logo JBL … Do listy wyposażenia można teraz dopisać dwa nowe systemy: Monitor martwego pola oraz kamerę cofania, z której obraz wyświetlany jest w kolorze na ekranie dotykowym.
Ponadto nowy Peugeot 508 może się pochwalić rozbudowanym systemem komunikacji opartym na technologii łączności sieci komórkowej, który oferuje teraz nową generację usług komunikacyjnych PEUGEOT Connect Apps. Dzięki wysokiej ergonomii ekranu dotykowego, dostęp do aplikacji jest niezwykle prosty, a ich obsługa intuicyjna. Kierowca na bieżąco otrzymuje porady ułatwiające codzienną jazdę, taki jak informacje o najbliższych dostępnych miejscach parkingowych, cenach paliw na pobliskich stacjach, o ruchu drogowym, warunkach atmosferycznych, informacje turystyczne z Michelin Guide lub TripAdvisor, dane teleadresowe oraz dane aplikacji Coyote (zależnie od kraju).
Przejdźmy zatem do oferty silnikowej, w której pojawiły się aż trzy nowe pozycje. Chodzi przede wszystkim o turbodoładowany silnik 1.6 THP o mocy 165 KM. Oprócz tego mamy turbodoładowany silnik wysokoprężny 2.0 BlueHDi o mocy 150 lub 180 KM. Wydaje się, że teraz oferta silnikowa Peugeota jest o wiele ciekawsza.