Nowy Mitsubishi Lancer Sedan
Zgodnie z obietnicą Mitsubishi ujawnia wygląd swojego najnowszego samochodu – sportowego sedana Mitsubishi Lancer.
<strong>Zgodnie z obietnicą Mitsubishi ujawnia wygląd swojego najnowszego samochodu – sportowego sedana Mitsubishi Lancer.</strong><br/>
<p class="maintext">Nowy Lancer w rzeczywistości prezentuje się zgodnie z wcześniej ujawnionym szkicem – oznacza to, że kształty, które do tej pory można było podziwiać tylko na wystawach motoryzacyjnych, trafią do salonów sprzedaży. Teraz wiadomo, że zaprezentowane w 2005 roku samochody studyjne Concept-X i Concept-Sportback zapowiadały nie tylko następną generację sportowych sedanów Mitsubishi, ale również nowy język stylizacji. </p>
<p class="maintext">Zmiana jest oczywista i widoczna już na pierwszy rzut oka, wystarczy spojrzeć na przednią część samochodu. Poprzednie auta koncepcyjne (CZ2, Tarmac Spyder, Pajero Evolution, itp.) oraz produkcyjne (Colt, aktualny Lancer, Grandis, nowy Outlander, itp.) wprowadziły na stałe do języka stylistycznego Mitsubishi trójkątne logo w kształcie trzech diamentów jako główny element przodu. Najnowsze modele dostępne na rynku północnoamerykańskim przedstawiły zmodyfikowaną, szeroką atrapę chłodnicy, inspirowaną wlotami powietrza w samolotach myśliwskich. Nowy Lancer sedan idzie kolejny krok dalej, wprowadzając charakterystyczną, podzieloną na dwie części atrapę (chromowaną u góry), której głównym elementem jest logo Mitsubishi. Całość została zgrabnie wkomponowana w elementy znane z pojazdów studyjnych Concept-X i Concept-Sportback – „nos rekina" oraz głęboko osadzone reflektory. </p>
<p class="maintext">Mitsubishi Lancer sedan o długości 4,570 m i szerokości 1,760 m powstał na bazie nowej platformy MMC zwanej „Globalnym Projektem", która dzięki uniwersalnej konstrukcji będzie wykorzystana równolegle w nowym Outlanderze. </p>
<p class="maintext">Doskonałe własności jezdne i 35-letnie doświadczenia Mitsubishi zdobyte dzięki udziałowi w sportach samochodowych sprawiają, że Lancer będzie nową alternatywą dla europejskich klientów, szukających odmienności w klasie średniej. Pełną uroku oraz nawiązującą do tradycji marki, ale też nietuzinkową i nowoczesną. W dodatku oferowaną nie w segmencie premium, chociaż wyróżniającą się na tle swoich konkurentów oryginalnością i prawdziwością. </p>
<p class="maintext">Wprowadzana na kolejne europejskie rynki od ostatniego kwartału 2007 roku, rodzina Lancera sedan będzie stopniowo uzupełniania, aż do momentu jej skompletowania. Ofertę podzielono na cztery poziomy zależne od jednostki napędowej – podstawowy, średni, wyższy i „supercar". Docelowo oferowane będzie pięć silników, włącznie z turbodieslem o poj. 2 l i mocy 140 KM, dostarczanym przez koncern Volkswagen AG, znanym z modelu Grandis Di-D oraz (wkrótce) Outlander Di-D. </p>
<p class="rgh"><strong>Źródło: MMC</strong></p>