Nowy Ford C-MAX hitem sprzedaży w Europie
Przedstawiciele Forda mogą otwierać butelkę z szampanem. Bo oto nowy C-MAX w ciągu kilku miesięcy (od wprowadzenia auta na rynek pod koniec 2010 roku) znalazł ponad 31.000 nabywców, przechodząc tym samym najśmielsze oczekiwania Forda.
„To wspaniałe widzieć, jak C-MAX osiąga tak wysoką sprzedaż tuż po starcie. Po Fieście i Focusie to nasz trzeci najlepiej sprzedający się model [na Starym Kontynencie].” – powiedział Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu w europejskiej filii Forda.
W polskich salonach sprzedaży, nowego C-MAXa można kupić za nieco ponad 60 tysięcy złotych. W ofercie widnieje aż dziewięć wersji silnikowych i cztery opcje wyposażenia. W serii, rodzinny Ford oferuje m.in. ESP, komplet poduszek czołowych, bocznych i kurtynowych, elektrycznie sterowane lusterka i szyby przednie, a także radio CD/MP3 z 6 głośnikami.