Nowy Civic z dynamicznym i oszczędnym dieslem
Honda pokazała światu nową generację Civica w połowie września, ale dopiero teraz zdecydowała się opublikować szczegółowe dane na temat wersji silnikowych oferowanych w tym modelu.
W europejskiej palecie silnikowej Civica dziewiątej generacji znalazły się trzy warianty:
- benzynowy 1.4 i-VTEC rozwijający 100 KM i 127 Nm, przyspieszający do "setki" w 13,4 sek., osiągający 187 km/h, spalający 5,4 l/100 km i emitujący 129 g/km;
- benzynowy 1.8 i-VTEC rozwijający 142 KM i 174 Nm, przyspieszający do "setki" w 9,1 sek., osiągający 215 km/h, spalający 5,8 l/100 km i emitujący 137 g/km;
- wysokoprężny 2.2 i-DTEC rozwijający 150 KM i 350 Nm, przyspieszający do "setki" w 8,5 sek., osiągający 217 km/h, spalający 4,2 l/100 km i emitujący 110 g/km.