Nowości od zielonych - Kawasaki KX450F i KX250F 2011
Kawasaki pokazało swoje dwa najnowsze motocykle crossowe, które na rynku pojawią się w 2011 roku.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak"><strong>Kawasaki</strong> pokazało swoje dwa najnowsze <strong>motocykle</strong> crossowe, które na rynku pojawią się w 2011 roku. </span><br />
<br />
Obydwa modele są przygotowane do tego, by brać udział w<b> rywalizacji na torze</b>. Producent wyposażył je w cyfrowy wtrysk i opcjonalny komputerowy system regulacji ECU Setting Tool. <b>KX450F </b>wyposażone jest w jednocylindrową, chłodzoną cieczą jednostkę o pojemności 449 cc z cyfrowym wtryskiem paliwa. Komponenty, z których zbudowano zawieszenie nie zmieniły się w porównaniu z poprzednim modelem, ale<b> <strong>Kawasaki</strong> </b>zastosowało z tyłu nowy system zawieszenia wyczynowego Uni-Trak, przeznaczonego na tor wyścigowy. Z przodu znajdziecie widelec <b>Kayaba AOS</b> z podzielonymi funkcjami regulacji powietrznej i olejowej<b>. KX250F</b> także przeszło niewielki lifting – <b>motocykl</b> otrzymał nowy, nie wymagający akumulatora wtrysk DFI, dzięki któremu zredukowano wagę, nowe, poprawione zawieszenie wyczynowe, nowy widelec<b> Showa SFF</b> z wewnętrzną warstwą tytanu i wzmocnione tłoki. Wydech mniejszego <b><strong>Kawasaki</strong> </b>został także nieco wytłumiony i gada teraz z głośnością 94 dB. <br />
<br />
Więcej szczegółów na stronie<a href="http://www.kawasaki.pl"><b> <strong>Kawasaki</strong></b></a>.<br />
<br />
<b>Specyfikacja techniczna:</b><br />
<b>KX250F </b><br />
Silnik: jednocylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy <br />
pojemność: 249 cc <br />
średnica/skok tłoka: 77.0 x 53.6 mm <br />
stopień sprężania: 13.5:1 <br />
rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder <br />
wtrysk paliwa: średnica gardzieli 43 mm (Keihin) <br />
zapłon: elektroniczny DC-CDI, kickstarter <br />
smarowanie: wymuszone z pół-suchą miską olejową <br />
skrzynia: 5-biegowa, <br />
napęd: łancuchem <br />
sprzęgło: wielotarczowe mokre <br />
rama: aluminiowa <br />
skok zawieszeń: przód 315 mm, tył 310 mm <br />
opona: przód 80/100-21 51M, tył 100/90-19 57M <br />
kąt główki ramy/wyprzedzenie: 28.2°/120.2 mm <br />
zawieszenie: przód 47 mm Widelec upside-down Showa SFF <br />
tłumienie dobicia: 22 stopnie ustawień <br />
tłumienie odbicia: 20 stopnie ustawień <br />
tył amortyzator Uni-Trak <br />
tłumienie dobicia: 13 stopnie ustawień, <br />
tłumienie odbicia: 17 stopnie ustawień, <br />
możliwość pełnego ustawienia napięcia wstępnego sprężyny <br />
hamulce: przód: pół pływająca tarcza 250 mm i dwutłoczkowy zacisk, tył: pojedyncza tarcza 240 mm i jednotłoczkowy zacisk <br />
długość: 2170 mm <br />
szerokość: 820 mm <br />
wysokość: 1270 mm <br />
rozstaw osi: 1475 mm <br />
wysokość siedzenia: 945 mm <br />
masa: 105,7 kg <br />
pojemność zbiornika: 7,2 l <br />
<br />
<b>KX450F </b></p>
<p style="text-align: justify;">silnik: jednocylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy <br />
pojemność: 449 cc<br />
średnica/skok tłoka: 96.0 x 62.1 mm <br />
stopień sprężania: 12.5:1 <br />
rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder <br />
wtrysk paliwa: średnica gardzieli 43 mm (Keihin) <br />
zapłon: elektroniczny DC-CDI, kickstarter <br />
smarowanie: wymuszone z pół-suchą miską olejową <br />
skrzynia: 5-biegowa, <br />
napęd: łańcuch <br />
sprzęgło: wielotarczowe mokre <br />
rama: aluminiowa <br />
skok zawieszeń: przód 315 mm, tył 315 mm <br />
opona: przód 90/100-21 57M, tył: 120/80-19 63M <br />
kąt główki ramy/wyprzedzenie: 26.7°/116 mm <br />
zawieszenie: przód: 48 mm Widelec upside-down Kayaba AOS <br />
tłumienie dobicia: 22 stopnie ustawień <br />
tłumienie odbicia: 20 stopnie ustawień <br />
tył: amortyzator Uni-Trak <br />
tłumienie dobicia: 22 stopnie ustawień, <br />
tłumienie odbicia: 22 stopnie ustawień, <br />
możliwość pełnego ustawienia napięcia wstępnego sprężyny <br />
hamulce: przód: pół pływająca tarcza 250 mm i dwutłoczkowy zacisk, tył: pojedyncza tarcza 240 mm i jednotłoczkowy zacisk <br />
długość :2185 mm <br />
szerokość: 820 mm <br />
wysokość: 1280 mm <br />
rozstaw osi: 1480 mm <br />
wysokość siedzenia: 960 mm <br />
masa: 113,4 kg <br />
pojemność zbiornika: 7 l</p>
Iza Prochal