Nowe szosowe motocykle KTM już w przyszłym roku?
Na nadchodzącą jesień KTM zamierza przygotować serię motocykli szosowych o pojemnościach od 125 do 350 ccm.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak">Na nadchodzącą jesień <strong>KTM</strong> zamierza przygotować serię motocykli szosowych o pojemnościach od 125 do 350 ccm. </span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
<b><strong>Motocykle</strong></b> z homologacją drogową powstają we współpracy ze znanym w Polsce głównie z <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/zeswiata/bajaj-pulsar-2010-zegnajcie-korki,art207.html">zabawnych reklam</a> indyjskim producentem <b><strong>Bajaj</strong> Auto Ltd.</b>, który jest właścicielem 30% udziałów <b><strong>KTM</strong>-</b>a. Mają być one przeznaczone początkowo wyłącznie na <b>rynek brazylijski</b>. Twórcy adresują niewielkie maszyny nie tylko do<b> początkujących motocyklistów</b>, ale także do wszystkich, chcących poruszać się szybko i sprawnie w warunkach miejskiego ruchu, nie tracąc przy tym <b>radości z jazdy</b>. <b><strong>Jednoślady</strong> </b>zostaną wyposażone w <b>chłodzony cieczą czterosuwowy silnik z wtryskiem paliwa</b>, jednak nie należy się po nich spodziewać tych samych wysokiej jakości rozwiązań technicznych, które zastosowano w <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/ktm-125-male-jednoslady-ready-to-race,art320.html"><b><strong>KTM</strong> Stunt </b>czy <b>Race</b></a>. Austriacy zapowiadają, że projekt zakłada jak najniższe spalanie, a <b><strong>motocykle</strong> </b>mają odpowiadać europejskim normom ekologicznym. Najprawdopodobniej gotowe maszyny <b><strong>KTM</strong>/<strong>Bajaj</strong></b> będzie można zobaczyć na targach <b><strong>EICMA</strong> 2010</b> w listopadzie.<br />
<br />
Austriacka technologia za indyjską cenę? Chyba jednak zbyt piękne, by mogło być możliwe...<br />
</p>
Iza Prochal