Nowe modele Lancia we Frankfurcie
Lancia proponuje gościom frankfurckiej wystawy stoisko o niesamowitym stylistycznym i architektonicznym uroku. Między innymi można tam obejrzeć modele Lybra oraz Emblema SW.
<p class="maintext"><strong>Lancia proponuje gościom frankfurckiej wystawy stoisko o niesamowitym stylistycznym i architektonicznym uroku. Między innymi można tam obejrzeć modele Lybra oraz Emblema SW.</strong>
Teren wystawowy o powierzchni ponad 1500 m2 jest zaprojektowany tak, aby angażować publiczność na różnych poziomach i sprawić, by goście docenili całą ofertę Lancii, doświadczając jednocześnie emocji, które marka uznaje za własną wizytówkę.
<strong>Mogą Państwo zacząć od wytwornego świata modeli Ypsylon oraz Lybra Emblema SW, tak bardzo przywodzących na myśl lata sześćdziesiąte. Potem podziwiać nasz samochód wystawowy, Lancię Fulvia Coupe i dwa niestandardowe samochody stworzone na bazie modeli Phedra i Thesis.</strong>
Te niespotykane samochody przenoszą nas w czasie do lat siedemdziesiątych, gdy model Fulvia Coupé HF przecinał ulice Monte Carlo, by zwyciężyć w prestiżowym rajdzie.
Produkowanie modeli, które stają się symbolami swoich czasów i często wybiegają w przyszłość swoimi nowatorskimi rozwiązaniami, leży we włoskich genach Lancii. I wszystkie te innowacje są poparte niepowtarzalnym wzornictwem, sprawiającym, iż samochodów Lancii nie da się przegapić na drodze.
Całe to dziedzictwo i technologia widoczne są na Frankfurckiej Wystawie Samochodowej, na której teren przeznaczony dla modelu Ypsylon stanowi szczególną atrakcję dla gości. W tle widać budynek Lancii z ‘Via del lusso’, a przed wami Piazza Italiana, z nowatorską nawierzchnią z rzecznych kamyków osadzonych w żywicy. Klienci mogą tutaj spacerować oraz robić zakupy dokładnie tak, jakby byli na ekskluzywnej ulicy Rzymu lub Mediolanu, mogą też odwiedzić luksusowy Terranza Martini, znajdujący się na pierwszym piętrze budynku Lancii, skąd doskonale widać atrakcje stoiska. Fontanna obok Terranza Martini nadaje mu nastrój ulicznej rzymskiej kawiarni i przywołuje wspomnienia słynnej fontanny di Trevi. Poprzez genialne współgranie aluzji i odwołań tworzy się tu Nowe Dolce Vita.
Dwie gabloty wystawowe wyglądające ponad piazza mogłyby z powodzeniem znaleźć się na stylowych handlowych uliczkach Via Condotti w Rzymie lub Via Montenapoleone w Mediolanie. Tutaj detale samochodów, takie jak krata chłodnicy albo kierownica, współgrają z innymi luksusowymi przedmiotami najwyższej jakości.
<strong>Lancia Ypsylon jest klejnotem w naszej koronie.</strong> Możesz podziwiać ją w trzeciej gablocie, tak jak w Corso Corno w Mediolanie, gdzie otworzyliśmy salon „Miss Ipsylon”, wirtualnej postaci w realnym świecie. To samo zrobiliśmy kilka miesięcy temu dla Lancii Thesis na Via Monteneapole w Mediolanie. Na terenie wystawowym znajduje się również szklana gablota zawierająca nowy silnik 1.3 16v Multijet. Ponadto, ponad piazza wznosi się butik Lancii, w którym dostępne są najwyższej jakości towary.
Jest to wyrafinowany plan filmu zatytułowanego „Fascynacja Epsilon”, który stanowi połączenie świata Dolce Vita z zuchwałym spojrzeniem na nowoczesne wnętrze Lancii.
Na terenie Ypsylon znajduje się również kombi o nazwie Lybra Extrema. Jest to wersja dla tych, którzy chcą połączyć styl modelu z odrobiną oryginalności i klasy, oraz detalami retro przywodzącymi na myśl wspaniałe samochody z przeszłości. Jeden rzut oka powie Państwu, że Lybra Emblema ma w sobie elementy modelu Flaminia Coupé z 1963 roku. Charakterystyczne, dwukolorowe nadwozie, skórzane siedzenia w kolorze soft tobacco, inaczej mówiąc - legenda odrodzona po 40 latach.
To tyle, jeśli chodzi o część stoiska przywołującą czasy Dolce Vita dzięki nowej Lancii Ypsylon. Wzywa nas kolejny obszar, zabierający nas w podróż do lat siedemdziesiątych. Królują tu: <strong>samochód wystawowy Lancia Fulvia i dwa specjalnie wyprodukowane samochody, Phedra Promenade i Thesis Promenade.</strong>
Te trzy modele podsumowują atmosferę czasów, w których bogacze przenosili się od Dolce Vita Portofino i Versilii do przepychu i ekscesów Monte Carlo i Lazurowego Wybrzeża.
Honorowym gościem na wystawie jest samochód wystawowy Fulvia Coupe. Stoi on na środku małego sztucznego jeziora, niemal zawieszony ponad powierzchnią wody, ciągle uzupełnianej przez wodospad znajdujący się za prototypem.
Woda, życiodajny płyn, to główny temat tej części stoiska, a znajdujący się w nim Bar Wodny oferuje spragnionym gościom pięćdziesiąt różnych marek wody. Ten dziwaczny bar świetnie pasuje do naszej galerii produktów z lat siedemdziesiątych. Odwiedzający mogą przeglądać szklane gabloty, by podziwiać znajdujące się w nich lampy, okulary słoneczne, telewizory oraz wiele innych przedmiotów charakterystycznych dla tych czasów, które przyczyniły się do rozwoju włoskiego wzornictwa przemysłowego. Pomimo panującego wówczas twórczego bałaganu włoskie wzornictwo samochodowe zdobywało sobie światowe uznanie elegancją i nowoczesnością. Wiele z czterokołowych dzieł sztuki z tego okresu nosi imię Lancii: od Flavii przez Fulvię, Stratos aż do Bety HPE.
Teraz to samo dążenie do wypróbowania czegoś nowego wróciło ze zdwojoną siłą do projektantów z Centrum Wzornictwa Lancii, którzy podjęli to wyzwanie z nowym entuzjazmem. Po debiutach naszych oryginalnych samochodów koncepcyjnych, Granturismo i Stilnovo (wystawionych po raz pierwszy odpowiednio na Wystawach Samochodowych w Genewie i Barcelonie), na frankfurckiej wystawie nadszedł czas na kolejny debiut, tym razem samochodu wystawowego Fulvia Coupe oraz dwu innych unikalnych wersji: Thesis oraz Phedra Promenade.</p>
<strong>Źródło: Fiat Auto Poland</strong>