Nowe Kangoo 4x4
Renault zaprezentowało w Barcelonie Nowe Kangoo 4x4. Jego przynależność do kategorii Sport Utility Vehicles (S.U.V.) jest jeszcze bardziej wyeksponowana dzięki zmianom w designie, dla których inspiracją była stylistyka wersji z napędem na dwa koła.
<strong>Renault zaprezentowało w Barcelonie Nowe Kangoo 4x4. Jego przynależność do kategorii Sport Utility Vehicles (S.U.V.) jest jeszcze bardziej wyeksponowana dzięki zmianom w designie, dla których inspiracją była stylistyka wersji z napędem na dwa koła.</strong>
Zmienione zostało również wnętrze. Nowe Kangoo 4x4 zachowuje również atuty wynikające z jego funkcjonalności. Priorytetem, podobnie jak w całej gamie Renault, jest bezpieczeństwo.
Wyraźny charakter S.U.V.
Nowe Kangoo 4x4 przejmuje linię wersji z napędem na dwa koła : opadająca linia maski jest podkreślona przetłoczeniem, zmieniony został kształt błotników, pojawia się również nowa osłona chłodnicy. Nowe błotniki i światła z czarnym wykończeniem oraz boczne listwy i osłony nadkoli oraz progów podkreślają dynamiczny wygląd tego auta.
Starannie dopracowane wnętrze zapewniające wysoki poziom komfortu
Zmienione zostało wykończenie wnętrza z korzyścią dla komfortu : w desce rozdzielczej znajduje się zamykany schowek, zwiększona została ilość schowków, górna część deski rozdzielczej jest pokryta materiałem antyodblaskowym, pojawia się również przenośna popielniczka.
Nowe siedzenia zapewniają lepsze podparcie boczne. Nowe Kangoo 4x4 charakteryzuje się również lepszym komfortem akustycznym (o 3dBa mniej przy 130 km/h). Dzięki starannemu wykończeniu – precyzyjnemu połączeniu poszczególnych elementów i braku widocznych śrub wnętrze sprawia wrażenie wyższej jakości.
Priorytetowe znaczenie bezpieczeństwa
Dodatkowe wyposażenie podnoszące bezpieczeństwo bierne plasuje Nowe Kangoo 4x4 na najwyższym poziomie w tej kategorii. Model ten jest wyposażony w składającą się podczas zderzenia kolumnę kierownicy, deskę rozdzielczą zmniejszającą ryzyko obrażeń kolan i nowe wkładki amortyzujące w drzwiach, zapewniające lepszą ochronę miednicy i jamy brzusznej.
Dodatkowo bezpieczeństwo czynne podnosi oferowany seryjnie system ABS oraz system wspomagania nagłego hamowania.
Wyższe osiągi
Wersja 4x4 jest oferowana z silnikiem benzynowym (1.6 16V 95 KM) i turbo dieslem (1.9 dCi 85 KM). Dobrze przyspieszenie w niskich zakresach obrotów zapewnia przyjemną jazdę : moment obrotowy 180 Nm jest osiągany już od 2000 obr/min.
Jest to jedyny samochód tej kategorii oferujący seryjnie napęd na cztery koła. Prześwit 180 mm przy obciążeniu zapewnia łatwe pokonywanie nierówności terenu, jak na samochód paraterenowy. Zespół napędowy oraz przewody układu hamulcowego są zabezpieczone osłoną wykonaną z blachy.
<strong>Źródło: Renault Polska</strong>