Nowa Toyota Auris Touring Sports - ceny w Polsce
Jakiś czas temu zadebiutowała Toyota Auris Touring Sports i już na starcie spotkała się z mieszanymi uczuciami - stylistyka nie każdemu przypadła do gustu. Tak czy inaczej sprawdźmy, ile trzeba zapłacić za nowe kombi japońskiego producenta.
Najtańszy wariant Toyoty Auris Touring Sports z czterocylindrowym benzynowym silnikiem Dual VVT-i o pojemności 1,33-litra i mocy 99 KM z wyposażeniem Life kosztuje 62 900 złotych. Za wersję Active trzeba zapłacić 65 900, natomiast za wyposażenie Premium już 70 400 złotych. A ile trzeba zapłacić za auto z mocniejszym motorem?
Najtańsza wersja Toyoty Auris Touring Sports ze 130-konnym silnikiem Valvematic o pojemności 1,6-litra z wyposażeniem Active kosztuje 69 400 złotych. Najdroższy wariant Prestige z tym silnikiem to wydatek rzędu 84 900 złotych. A czy znajdziemy coś dla miłośników silników wysokoprężnych?
W ofercie pojawiły się dwa silniki Diesla - 1,4-litra D-4D o mocy 90 KM oraz 2,0-litrowy D-4D o mocy 125 KM. Słabszy wariant w wyposażeniu Life można kupić już za 72 tysiące złotych. Za mocniejszy wariant z wyposażeniem Premium trzeba już zapłacić równowartość 85 500 złotych. Ekologiczni i oszczędni mogą również wybrać hybrydę.
Toyota Auris Hybrid Touring Sports w wersji Premium kosztuje 88 900, ale jeśli chcemy model topowy z wyposażeniem Prestige musimy wyłożyć niemal 100 tysięcy - dokładnie 99 900 złotych. Sercem tego auta jest silnik benzynowy o pojemności 1,8-litra VVT-i współpracujący z silnikiem elektrycznym. Maksymalna moc całego układu to 136 KM.
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 10,9 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 180 km/h. Toyota z dumą wspomina o emisji CO2 do atmosfery na poziomie 86 g/km. Zdaniem producenta średnie spalanie wynosi 3,7 l/100km. Co ciekawe, takie samo spalanie uzyskamy w mieście i nieco niższe poza miastem - 3,6 l/100km.