Nowa mechanika
W przyszłym roku mały Opel otrzyma nowe silniki i zmodernizowane zawieszenie.
Wszystkie silniki zostaną zmodernizowane. Przy poprawionych osiągach będą oferowały spalanie i emisję dwutlenku węgla mniejsze nawet o 13 procent. Najpopularniejsze jednostki benzynowe, o pojemnościach pomiędzy 1,0 l a 1,4 l , będą palić średnio 5,0 - 5,5 l. W osiągnięciu optymalnego spalania będzie pomagał wskaźnik zmiany biegu.
Mistrzem oszczędności będzie wersja ecoFLEX, napędzana przez turbodiesla 1,3 CDTI o mocy 95 KM (poprzednio było tylko 75 KM). Będzie on palił średnio 3,7 l/100 km i emitował mniej niż100g CO2na km.
Zmienione będą też zawieszenia poszczególnych wersji i wspomaganie kierownicy, które będzie działało bardziej bezpośrednio. Nowe wersje mają się pojawić na początku przyszłego roku.
(mysz)