Nietypowa forma promocji nowej Insignii
Choć Opel Insignia miał swoją światową premierę zaledwie kilka tygodni temu na wystawie w Genewie, już można go zamawiać w polskich salonach, to jednak wciąż mało osób miało okazję zobaczyć go na żywo, nie mówiąc o możliwości odbycia nim choćby krótkiej przejażdżki.
Niestandardowe formy reklamy coraz częściej są wykorzystywane przez producentów samochodów do dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Taką właśnie drogę promocji obrał Opel przy okazji premiery nowej generacji swojej flagowej limuzyny.
Większość firm motoryzacyjnych działających na polskim rynku wykorzystała niedawną wystawę Motor Show jako sposób na dotarcie do potencjalnych nabywców, prezentując w Poznaniu swoje najświeższe nowości. Całkowicie inaczej postąpił jednak Opel.
Prezentacja Opla Insignii szerszej grupie potencjalnych klientów odbywa się za pośrednictwem mediów elektronicznych i społecznościowych. Kampania ruszyła już w zeszłym tygodniu, a głównym jej bohaterem, obok Insignii, jest Marcin Dorociński. Jeden z najlepszych współcześnie polskich aktorów miał okazję zapoznać się z Insignią i teraz dzieli się swoimi spostrzeżeniami z użytkownikami mediów, przedstawiając wyjątkowe cechy nowości z Russelsheim.
– Pierwsze wrażenia z jazdy nową Insignią są dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Bardzo podoba mi się jej smukła sportowo-elegancka linia nadwozia o stylistyce coupe. Przestronne wnętrze zapewnia komfortową i przyjemną jazdę, pod tym względem Insignia może konkurować z modelami z segmentu premium – powiedział Marcin Dorociński.