Niepowtarzalna licytacja zakończona
W dniu polskiej premiery Kalendarza Pirelli 2004 (3 grudnia) zakończyła się internetowa, charytatywna licytacja, której zwycięzca otrzyma egzemplarz najnowszej edycji słynnego Kalendarza.
<p class="maintext"><strong>W dniu polskiej premiery Kalendarza Pirelli 2004 (3 grudnia) zakończyła się internetowa, charytatywna licytacja, której zwycięzca otrzyma egzemplarz najnowszej edycji słynnego Kalendarza.</strong>
<p class="maintext">Przedmiotem licytacji było jedno dwuosobowe zaproszenie na premierową galę Kalendarza Pirelli 2004, która odbyła się w środę 03 grudnia o godz. 20.00 w Warszawie.
Całkowity dochód z licytacji przeznaczony jest dla nieuleczalnie chorych dzieci z Warszawskiego Hospicjum.
Zwycięzca licytacji – portal internetowy Motoricus.com wylicytował aż 4050 zł.
Dzięki hojności Prezesa polskiego oddziału Pirelli – Pana Mitchella Peetersa dzieci otoczone opieką Hospicjum otrzymają także równowartość wymienionej kwoty od firmy Pirelli.
Włoski producent opon – koncern Pirelli znany jest nie tylko z wysokiej jakości swoich produktów, ale także z umiejętności organizowania spektakularnych kampanii o charakterze promocyjnym.
Premiera słynnego Kalendarza i organizowanana co roku charytatywna licytacja Pirelli są niezwykle ciekawymi inicjatywami, które podejmuje polskie przedstawicielstwo firmy.
A najbardziej wart uwagi jest fakt, że dzięki takim inicjatywom wsparcie otrzymują ciężko chore dzieci.</p>
<strong>Źródło: Agencja SNMC</strong>