NCR Millona M16 - takiego tuningu Ducati jeszcze nie było
Ducati Desmosedici RR wydaje się być dla wielu motocyklistów niedoścignionym ideałem i świętością, której naruszać nie wolno. Motocykl NCR Millona 16 jest dowodem na to, że lepsze nie musi być wrogiem dobrego - bo jest po prostu lepsze.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak"><strong>Ducati</strong> Desmosedici RR wydaje się być dla wielu motocyklistów niedoścignionym ideałem i świętością, której naruszać nie wolno. <strong>Motocykl</strong> NCR <strong>Millona</strong> 16 jest dowodem na to, że lepsze nie musi być wrogiem dobrego – bo jest po prostu lepsze. </span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
<b><strong>NCR <strong>Millona</strong> M16</strong> </b>to poprawione, odchudzone i przyspieszone <b><strong>Ducati</strong> Desmosedici RR</b>, które pokazano w Misano podczas ostatniego <b>World <strong>Ducati</strong> Week</b>. W <b>stuningowanym motocyklu</b> zastosowano wiele elementów z <b>włókna węglowego</b>, m.in. nową ramę, <b>wahacz</b>, <b>obręcze kół</b>, <b>zbiornik paliwa</b>, <b>owiewki</b>, zintegrowaną tylną ramę dodatkową, <b>zadupek </b>oraz <b>przedni błotnik</b>. Z karbonu wykonano nawet stojak pod <b><strong>motocykl</strong></b>. Włókno węglowe, tytanowe wydechy i aluminium lotnicze zredukowały wagę <b>Millony</b> do <b>145 kg</b>. Włosi, odpowiedzialni za<b> <strong>tuning motocykla</strong></b>, zastosowali w nim również <b>zawieszenie Ohlins</b> – z przodu 43-milimetrowe widelce FGR000, z tyłu amortyzator typu monoshock TTX, a także wyposażyli go w <b>hamulce <strong>Brembo</strong> </b>z ceramicznymi tarczami, <b>systemy kontroli trakcji</b> i mapowania ECU. <b><strong>NCR <strong>Millona</strong> M16</strong></b>, zdaniem twórców, wykazał na hamowni <b>200 KM</b>. I otrzymał, mimo morderczego stosunku mocy do wagi,<b> homologację drogową</b>.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Niestety, <b><strong>NCR <strong>Millona</strong> M16</strong></b> stanie się najprawdopodobniej jednym z najbardziej ekskluzywnych<b> motocykli</b> na świecie. O cenę nie pytajcie – autorzy <b>motocykla</b> nie podają jej jeszcze, ale będzie ona sześciocyfrowa, a sam<b> <strong>jednoślad</strong></b> będzie wykonywany wyłącznie na zamówienie.</p>
Iza Prochal