Na tor i na droge
Niesamowity KTM X-BOW wzbogaci3 sie o nowe wersje
Pierwszy samochód specjalistów od crossowych motocykli, firmy KTM to superlekki, dwuosobowy pojazd pozbawiony kabiny. Niewiele jest w nim elementów, które mo?na zmieniaa. A jednak KTM przygotowa3 game 5 ró?nych wersji pokazaną podczas salonu samochodowego w Genewie. Podstawowa wersja zwana X-BOW Street (cena 49 980 euro) ma nadwozie z w3ókien weglowych i wa?y 790 kg. Clubsport ma homologacje na drogi i na tory. Wprowadzono w nim m.in. regulowane zawieszenie, mechanizm ró?nicowy o ograniczonym uślizgu, wyścigowy zag3ówek i g3ówny wy3ącznik zasilania. Wersja Superlight jest pokryta bezbarwnym lakierem, wiec widaa strukture nadwozia z w3ókien. Jest wyposa?ony podobnie jak Clubsport, ale nieco l?ejszy. Trzydzieści egzemplarzy Superlight wymalowano nieco inaczej, wypisując m.in. litery ROC, w nawiązaniu do s3ynnego wyścigu mistrzów - Race of Champions a tak?e dodano do wyposa?enia wyścigowy kask firmy Schuberth. Dodano te? nieco do ceny i wystawiono na sprzeda? jako ROC Special Edition. Najdro?szy (82 900 euro) jest jednak GT4 z homologacją wyścigową FIA. Jego nabywcy mogą go u?ywaa tylko na torach i ?eby im to u3atwia KTM powo3a3 serie wyścigów X-BOW Trophy 2009, a tak?e specjalny program szkolen. Wspólna cecha wszystkich wersji to dwulitrowy silnik turbo z Audi o mocy 240 KM.
(mysz)