MV Agusta F3 - najmniejsza 600-tka na rynku?
System drive-by-wire, trzycylindrowy silnik produkujący 137 KM, a to wszystko w najmniejszym możliwym opakowaniu, czyli MV Agusta F3 nadchodzi.
<p style="text-align: justify;">
<span class="wstepniak">System drive-by-wire, trzycylindrowy silnik produkujący 137 KM, a to wszystko w najmniejszym możliwym opakowaniu, czyli <strong>MV Agusta</strong> <strong>F3</strong> nadchodzi. </span></p>
<p style="text-align: justify;">
<br />
<strong>MV Agusta</strong> miała niemałe problemy z wypuszczeniem na rynek średniego sporta. Wszyscy mieli nadzieję, że wraz z przejęciem włoskiej marki przez <strong>Harleya-Davidsona</strong> na światło dzienne oprócz nowej <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/mv-agusta-f4-nowe-wcielenie,art321.html"><strong>F4</strong></a> wyjdzie również model <strong>F3</strong>, który uzupełni ofertę <strong>MV Agusty</strong> właśnie o <strong>motocykl </strong>klasy 600. Niestety wraz ze sprzedażą marki te nadzieje nieco osłabły. Najwyraźniej jednak widać pasja do tworzenia sportowych maszyn przeważyła względy ekonomiczne i już niebawem, zgodnie z zapowiedziami firmy, zobaczymy jednak <strong>MV Aguste <strong>F3</strong></strong>.</p>
<p style="text-align: justify;">
</p>
<p style="text-align: justify;">
Już pokazywaliśmy Wam pierwsze, <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/mv-agusta-600-juz-jest,art483.html">oficjalne zdjęcia modelu <strong>F3</strong></a>. Teraz, podczas wywiadu <strong>Giovanni Castiglioni </strong>uchylił nieco rąbka tajemnicy i zdradził kilka szczegółów technicznych najnowszego dziecka spod skrzydeł <strong>MV Agusty</strong>.</p>
<p style="text-align: justify;">
</p>
<p style="text-align: justify;">
<strong>Motocykl</strong> ma być najmniejszą dostępną obecnie na rynku 600-tką. Ma ona być bardziej podobna gabarytowo do maszyn klasy 125! Jak mówi sam <strong>Castiglioni,</strong> <strong>F3 </strong>to innowacyjny projekt, który jednak zachowuje styl prezentowany przez <strong>MV Agustę</strong>. Nowy trzycylindrowy silnik wyposażono w system driver-by-wire. Moc generowana przez jednostkę napędową to około 137 KM, a może nawet 140 KM. Produkcja seryjna <strong>motocykla</strong> ma ruszyć w październiku przyszłego roku.</p>
<p style="text-align: justify;">
</p>
<p style="text-align: justify;">
<strong>MV Agusta</strong> ustaliła już politykę cenową modelu <strong>F3</strong>. <strong>Motocykl </strong>ma być bezpośrednią konkurencją dla <a href="http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/triumph-daytona-675-vs-yamaha-r6,art40.html"><strong>Triumpha Daytony 675</strong></a> dlatego też koszt zakupu włoskiej 600-tki będzie bardzo zbliżony właśnie do ceny <strong>Daytony</strong>.</p>
<p style="text-align: justify;">
</p>
<p style="text-align: justify;">
Pierwsze dane techniczne robią niemałe wrażenie. Tak niewielka maszyna o takiej mocy i jeszcze w przystępnej cenie może bardzo namieszać na rynku 600-tek stając się ogromną konkurencją dla japońskich jednośladów. Pozostaje tylko pytanie kiedy będziemy mogli zobaczyć model <strong>F3.</strong> Jak twierdzi <strong>Castiglioni</strong>, ze względu na to, że <strong>motocykl </strong>nie jest jeszcze gotowy w 100%, na nadchodzących <strong>targach <strong>Eicma</strong></strong> być może zaprezentowany zostanie tylko projekt graficzny lub same owiewki jednośladu.<br />
<br />
</p>
Ania Jędrasiak