MV Agusta Brutale i F3 z silnikiem 800?
Okazuje się MV Agusta Brutale oraz sportowa maszyna F3 były projektowane z myślą o napędzaniu ich silnikiem o pojemności 800 ccm.
<p style="text-align: justify;">
<span class="wstepniak">Okazuje się <strong>MV Agusta</strong> Brutale oraz sportowa maszyna F3 były projektowane z myślą o napędzaniu ich silnikiem o pojemności 800 ccm. </span></p>
<p style="text-align: justify;">
<br />
<strong>Masimo Brodi</strong> z<strong> MV Agusty</strong> ogłosił, że trzycylindrowy silnik 675, jaki napędza nowe<strong> <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/fresh-air/mv-agusta-brutale-b3-tuz-tuz-,art616.html">Brutale</a></strong> oraz<strong> F3</strong>, miał być tak naprawdę większy i mieć pojemność 800 ccm. Dodał również, że naked na pewno będzie produkowany z silnikiem 800 ccm. Ma to pomóc firmie w osiągnięciu większych wyników sprzedaży. MV chce bowiem dojść do poziomu 10-12 tysięcy motocykli rocznie. Dla włoskiej marki istotnym jest także wzmocnienie swojej pozycji w przedziale cenowym 39-50 tysięcy złotych.</p>
<p style="text-align: justify;">
<br />
Jeżeli chodzi o model <strong>F3</strong>, nie wiadomo jeszcze, czy <strong>MV Agusta</strong> zdecyduje się na wypuszczenie kolejnego sporta, tym razem z silnikiem o pojemności 800 ccm. Niewątpliwie takie rozszerzenie oferty nie nastąpi w tym roku. Na razie z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie sprzedaży <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/fresh-air/mv-agusta-f3-serie-oro-edycja-specjalna-po-raz-pierwszy-oficjalnie,art669.html"><strong>F3</strong></a> z silnikiem 675 ccm.<br />
</p>
Ania Jędrasiak