Motocykl Motus z silnikiem Corvetty
Nowy amerykański producent motocykli - Motus - do swoich maszyn sportowo-turystycznych włoży zmodyfikowany silnik znany z Corvetty.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak">Nowy amerykański producent motocykli – <strong>Motus</strong> – do swoich maszyn sportowo-turystycznych włoży zmodyfikowany silnik znany z Corvetty.</span><br />
<br />
Amerykanie postanowili udowodnić, że <b>silnik znany z samochodów wyścigowych</b> idealnie nadaje się do napędzania <b>motocykla sportowo-turystycznego <strong>MST-01</strong></b>. Zmniejszono w nim jedynie ilość cylindrów z ośmiu na cztery. <b>Silnik </b>ten to <b><strong>KMV4</strong></b> – pierwszy na świecie taki model, który wyposażono w <b>bezpośredni wtrysk paliwa</b>. Jednostka o pojemności <b>1645 ccm</b> z rozrządem typu <span style="font-weight: bold;">pushrod</span> ma generować moc <b>160 KM przy 7800 obr./min</b> i maksymalny moment obrotowy <b>160 Nm przy 4500 obr/min</b>. Blok silnika i głowice wykonano z aluminium, podczas gdy <b>korbowody </b>i<b> wał korbowy </b>są stalowe. Pierwszy <b><strong>motocykl</strong> <strong>Motus</strong> <strong>MST-01</strong></b> – <b>sportowy turystyk z silnikiem <strong>KMV4</strong></b> – zostanie podobno wypuszczony w przyszłym roku. Producent chce wyposażyć go w wielotarczowe, <b>mokre sprzęgło hydrauliczne</b>, stalową ramę, 43-milimetrowy <b>przedni widelec USD</b>, tylny <b>wahacz rurowy </b>z amortyzatorem, oraz sześciostopniową skrzynię biegów. <b><strong>MST-01</strong></b> otrzyma <b>zbiornik paliwa</b> o pojemności 22 l, <b>kufer centralny</b> oraz schowki na bagaż.</p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;">Czekamy na więcej szczegółów o <b><strong>MST-01</strong></b>.</p>
Iza Prochal