Moto Guzzi V7 Racer
Po V7 Cafe Classic przyszedł czas na bardziej luksusową wersję cafe racera od Moto Guzzi, czyli V7 Racer.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak">Po V7 Cafe Classic przyszedł czas na bardziej luksusową wersję cafe racera od <strong>Moto Guzzi</strong>, czyli <strong>V7 Racer</strong>.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
<b><strong>Moto Guzzi</strong> <strong>V7 Racer</strong></b> to niewątpliwie maszyna, która przyciągnie wiele zazdrosnych spojrzeń. Po raz pierwszy ten motocykl widzieliśmy jako koncepcyjną maszynę na targach, teraz <b>jednoślad </b>na podstawie tego projektu pojawi się w salonach sprzedaży.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
W porównaniu do koncepcyjnej wersji <b>motocykl</b> niewiele się zmienił. Włoscy styliści nadali mu niepowtarzalny charakter dzięki dopracowanym i przemyślanym detalom. Czerwona <b>rama</b>, wyprofilowany <b>bak</b>, niska <b>kierownica</b>, chromowane <b>lusterka</b>, pojedyncza kanapa i w końcu numer 7 na przedniej owiewce i boku maszyny mogą się podobać. Jednak zamiast tłumika, owiniętego specjalną taśmą, teraz mamy normalna puszkę, która swoją drogą bardzo dobrze wpisuje się w wygląd <b>V7 Racera</b>.</p>
<p style="text-align: justify;"><b><br />
Motocykl </b>napędza <b>widlasty silnik</b> o pojemności 744 ccm, generujący około 48 KM. Z tyłu <b><strong>V7 Racer</strong> </b>posiada w pełni regulowane <b>amortyzatory Bitubo</b>. <b>Przednie zawieszenie</b> to <b>widelec od Marzocchi</b>. Zarówno z przodu, jak i z tyłu znajdują się <b>tarczowe heble od Brembo</b>. Oprócz tego w wyposażeniu dodatkowym znajdziecie <b>wydechy</b> <b>Arrowa</b>, stworzone specjalnie do tego <b>motocykla</b>. <br />
</p>
Ania Jędrasiak