Modern Premium - Hyundai
Największa tajemnica sukcesu firmy Hyundai, której pozycja na rynku firm samochodowych i światowych marek staje rośnie (obecnie jest to 65 koncern na świecie i 8 wśród potentatów samochodowych), to produkcja samochodów uwzględniających potrzeby danego rynku i spełniających walory użytkowe w tym regionie.
Gwarancją tego ma być projektowanie przez inżynierów mieszkających na danym kontynencie. To dlatego na rynki amerykańskie są oferowane modele które nie są w Europie znane, a popularne w Europie i10, i20, czy i30 są hitem tylko na starym kontynencie. Wprowadzany właśnie na rynek Veloster, czy zaproponowany nieco wcześniej Genesis Coupe są tylko wisienką na torcie i nie mają wpływu na to, że filozofia marki to zapewnienie modeli najbardziej poszukiwanych na rynku.
Obecnie mamy kolejny etap ekspansji i wdrożenie nowej strategii Modern Premium. Zakłada ona ofertę wysokiej jakości oraz innowacyjnych rozwiązania za przystępną cenę. W przypadku Hyundai’a są to nowe standardy obsługi klienta, wysoka jakość samochodów oraz 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów. Ważne jest też bogate wyposażenie, które będzie wyższe niż w samochodach tej klasy innych producentów. Pierwszym modelem w klasie Modern Premium jest, mający właśnie premierę handlową, i40. Ten model zastępujący Sonatę dostępny jest w Polsce od 85 000 zł za wersję benzynową i 91 000 zł za diesla. Drugim pojazdem wyznaczającym standardy Modern Premium jest Elantra. Ten sedan segmentu C, produkowany w Korei, ale zaprojektowany pod gust europejskiego klienta, będzie oferowany tylko na rynkach, na których jest zapotrzebowanie na takie modele. W Polsce będzie on oferowany od 59 000 zł do 72 000 zł.
Więcej na temat Velostera, i40 i Elantry podamy już 20-go lipca po oficjalnej polskiej prezentacji.