Mitsubishi w Europie
Wyniki sprzedaży koncernu MITSUBISHI MOTORS EUROPE w roku 2005 - dotrzymana obietnica
<b>Wyniki sprzedaży koncernu MITSUBISHI MOTORS EUROPE
w roku 2005 - dotrzymana obietnica
</b>
<p class="maintext">W kontekście nowego planu biznesowego koncernu Mitsubishi Motors Corporation, ogłoszonego 28 stycznia 2005 roku, stale rosnąca konkurencja na dotkniętym kryzysem rynku europejskim (- 0.7% w stosunku do roku 2004) oraz zwiększone koszty marketingowe związane z wprowadzeniem gamy nowych modeli (Colt CZ3 / CZT, Grandis DI-D, Lancer Evolution IX), nie przeszkodziły Mitsubishi Motors Europe B.V. (MME) w osiągnięciu, a nawet w przewyższeniu celów zaplanowanych na rok 2005, co pozwoliło koncernowi odzyskać dobrą passę na globalnym rynku. </p>
<p class="maintext">Koncern MME sprzedał łącznie 265.685 sztuk pojazdów w roku 2005, co stanowi 17,7% wzrost w stosunku do roku 2004 (225.826 sztuk): jest to drugi rok z rzędu, w którym sprzedaż przekroczyła zakładany pułap 260.000 sztuk, stanowiący o „naturalnym tempie rozwoju" koncernu na rynkach europejskich ustalonym na ± 250.000 aut rocznie. </p>
<p class="maintext">Komentując dokonania koncernu MME w roku 2005 i wybiegając w przyszłość do roku 2006, Tim Tozer – prezydent i dyrektor generalny Mitsubishi Motors Europe – powiedział: <i>„Członkowie rodziny Mitsubishi włożyli dużo pracy w osiągnięcie tak znakomitych wyników w roku 2005, dlatego chciałbym podziękować całemu zespołowi za pasję i poświęcenie, z jakim dążyli do budowania wizerunku koncernu w tym trudnym okresie." </i></p>
<p class="maintext">Następnie dodał: <i>„Nowe produkty, ciągła rozbudowa sieci dealerskiej oraz satysfakcja naszych klientów, połączone ze zwiększoną efektywnością działań marketingowych i logistycznych, pomogły nam w dotrzymaniu obietnicy sprzedaży ponad 260.00 samochodów. Wraz z nadejściem kolejnej fali nowych produktów – włączając w to pierwsze samochody ze strategicznego segmentu C oparte na wspólnej płycie podłogowej oraz nasz najważniejszy produkt, nowe sportowo-użytkowe auto transportowe L200 – spodziewamy się, że rok 2006 będzie nie mniej ekscytujący od poprzedniego." </i></p>
<p class="maintext">Na zakończenie, Tim Tozer stwierdził, że: <i>„Sukces firmy nie byłby możliwy bez pasji i poświęcenia, stanowiących ducha koncernu Mitsubish Motors, doskonale widocznego podczas rajdu Dakar 2006, gdzie Pajero Evo odniosło 11 zwycięstwo, będące jednocześnie szóstym z kolei. Dzięki tak wyjątkowej atmosferze, praca w zespole staje się kolorowa i daje dużo radości. Oby tak dalej!"</i> </p>
<p><b>Źródło: Mitsubishi Motors Polska</b>