Mitsubishi Colt do serwisu - w czym problem?
Polski oddział Mitsubishi powiadomił UOKiK, że 3- i 5-drzwiowe Colty (Z30), z roku modelowego 2011 i 2012, wyprodukowane na rynek europejski, mogą powodować zagrożenia dla użytkowników. Oczywiście każda tego typu inicjatywa jest wskazana, jednak powód wszczętej przez Mitsubishi akcji serwisowej oraz jej skala delikatnie zadziwia. Z czym mamy do czynienia?
Jak poinformował przedsiębiorca, w modelach Colt na skutek błędu w procesie technologicznym podczas produkcji uszczelki do nakrętki mocującej pompy paliwa, w materiale mogły pozostać pęcherzyki powietrza. W przypadku, gdy pęcherzyki byłyby zbyt duże, w materiale mogłyby powstać pęknięcia w trakcie dokręcania nakrętki mocującej pompy paliwa, w wyniku czego istnieje prawdopodobieństwo wydostania się oparów paliwa ze zbiornika.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są... 33 samochody marki Mitsubishi Colt (Z30).
Wszyscy właściciele samochodów zostaną powiadomieni o zagrożeniu i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu usunięcia ewentualnej usterki. Naprawa będzie obejmowała wymianę uszczelki wraz z nakrętką mocującą pompy paliwa