Mercedes-Benz obdarzony największym zaufaniem
Ogłoszone zostały wyniki trzeciej edycji europejskich badań konsumenckich Reader´s Digest, których celem było wskazanie, jakie wartości, instytucje i marki produktów wzbudzają największe zaufanie Europejczyków.
<strong>Ogłoszone zostały wyniki trzeciej edycji europejskich badań konsumenckich Reader´s Digest "European Trusted Brands 2003", których celem było wskazanie, jakie wartości, instytucje i marki produktów wzbudzają największe zaufanie Europejczyków.
</strong>
„European Trusted Brands” to jedno z największych i najszerszych badań konsumenckich jakie kiedykolwiek przeprowadzono w Europie. Po raz trzeci Polacy największym zaufaniem obdarzyli markę Mercedes. Naszą opinię podzielają mieszkańcy aż pięciu innych krajów europejskich.
Dla potrzeb Reader´s Digest przebadano 27.692 osób w 18 krajach europejskich, w tym 1159 Polaków. Mercedes jest zwycięzcą polskiej edycji „European Trusted Brands” po raz trzeci z rzędu.
W Europie marka Mercedes zwyciężyła w pięciu krajach – obok Polski jeszcze w Niemczech, Portugalii, Rosji i Hiszpanii. Ponadto zaufaniem cieszyły się także m.in. takie marki, jak: Toyota (Belgia i Norwegia), Volkswagen (Austria i Szwajcaria) i Opel (Węgry i Holandia). Czesi, Szwedzi i Włosi największym zaufaniem obdarzyli rodzime marki. W krajach tych pierwsze miejsce zajęły odpowiednio: Skoda, Volvo i Fiat.
<strong>Źródło: DaimlerChrysler Automotive Polska</strong>