Mercedes-Benz i Smart sponsorem turnieju „President’s Cup”
Mercedes-Benz i smart będą sponsorem rozgrywanego w sobotę, 20 września, turnieju golfowego pod nazwą President’s Cup. Turniej rozegrany zostanie na polu golfowym First Warsaw Golf&Country Club, w Rajszewie k/Warszawy.
<p class="maintext"><strong>Mercedes-Benz i smart będą sponsorem rozgrywanego w sobotę, 20 września, turnieju golfowego pod nazwą President’s Cup. Turniej rozegrany zostanie na polu golfowym First Warsaw Golf&Country Club, w Rajszewie k/Warszawy.</strong>
Wśród graczy wystąpią prezes DaimlerChrysler Automotive Polska p. Winfired Blum oraz dyrektor ds. marketingu i sprzedaży samochodów osobowych, p. Peter Gress.
Mercedes-Benz wspiera rozwój golfa w Polsce. W maju ub. roku był organizatorem i sponsorem pierwszego w Polsce turnieju golfowego rozgrywanego na trzech polach pod nazwą <strong>Mercedes Golf Week</strong>, wysoko ocenionego przez Polski Związek Golfa. Nagrodą dla zwycięzcy turnieju był unikatowy kij do golfa, wykonany z drzewa persimonn hartowanego w oleju przez sławnego clubmakera z Kolonii.
We wrześniu ub. roku rozegrany został turniej golfowy pod nazwą <strong>Longest Drive Championship</strong>, zorganizowany przez firmę DaimlerChrysler Automotive Polska, wyłącznego przedstawiciela marki Mercedes-Benz w Polsce, we współpracy z Polskim Związkiem Golfa. Turniej rozegrany został na polu golfowym Golf Parks Poland w Wilanowie. W maju br. Mercedes-Benz był sponsorem turnieju golfowego organizowanego przez miesięcznik „Sukces”. W ubiegłym tygodniu Mercedes-Benz był sponsorem IX Otwartych Mistrzostw Polski Golfa na polu golfowym w Rajszewie.
Golf jest jedną z tych dyscyplin sportowych, które są bliskie wielu klientom i miłośnikom marki Mercedes-Benz. Wielkim powodzeniem na świecie cieszy się organizowany już od 11 lat przez koncern DaimlerChrysler AG wspólnie z dealerami marki Mercedes cykl rozgrywek pn. MercedesTrophy, na który są zapraszani klienci i potencjalni klienci marki.
W Polsce golf zdobywa coraz większą rzeszę zwolenników, którzy pasję gry dzielą niejednokrotnie z zamiłowaniem do samochodów. W programie <strong>President’s Cup</strong> przewidziano więc nie tylko sportowe emocje, ale także możliwość zapoznania się z najnowszymi modelami Mercedes-Benz oraz smart, lekcje gry w golfa dla osób towarzyszących, pokaz mody, gry i zabawy dla dzieci i wiele innych atrakcji.</p>
<strong>Źródło: DaimlerChrysler Automotive Polska</strong>