Mercedes-Benz GLA promowany przez... Mario
Reklama dźwignią handlu, choć niekiedy nie rozumiemy co autor, a konkretniej sztab specjalistów od marketingu miał na myśli. Tym razem zaskakuje reklama Mercedesa GLA, w której główną rolę odgrywa słynna postać z gry - Mario.
Jest to specjalna kampania skierowana na rynek w Japonii - Mercedes-Benz GLA debiutuje na tamtejszym rynku. Nie wiemy dlaczego akurat hydraulik został oddelegowany do reklamy tego auta, gdyż w Japonii zarówno jeśli chodzi o bohaterów bajek, jak i gier mamy o wiele ciekawszych bohaterów. Pomińmy jednak wybór marketingowców i skupmy się na głównym bohaterze.
Przy okazji warto przypomnieć, że Mercedes GLA mierzy 4417 mm długości, 1804 mm szerokości oraz 1494 mm wysokości. Przestrzeń bagażowa w standardowej konfiguracji to 421 litrów, zaś po złożeniu siedzeń wzrasta niemal dwukrotnie - do 836 litrów. W opcji będzie również specjalna modyfikacja, która powiększy przestrzeń ładunkową o kolejne 60 litrów poprzez przesunięcie oparć tylnej kanapy do przodu.
W ofercie silnikowej znajdziemy takie propozycje, jak 1.6 o mocy 156 KM, który pojawi w wariancie GLA 200 oraz 2.0 o mocy 211 KM w modelu GLA 250 - zdaniem producenta ostatnia wersja zużywa średnio 7,1 l/100km. Do wyboru będą również silniki wysokoprężne, np. wariant GLA 200 CDI dostanie jednostkę 2,2 o mocy 136 KM (300 Nm) zużywającą średnio 4,3 l/100km.
Do wyboru będzie także wariant GLA 220 CDI z silnikiem 2,2 o mocy 170 KM z momentem obrotowym na poziomie 350 Nm. A jak prezentują się osiągi? Na przykład model Mercedes GLA 250 z napędem 4MATIC przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 6,5 sekundy osiągając prędkość maksymalną 233 km/h. Nie można również zapomnieć o wariancie GLA 45 AMG 4MATIC Edition 1, która kosztuje w Japonii 8 mln 100 tys. jenów.