Martini powraca do Formuły 1!
Martini Racing, jeden z najbardziej znanych sponsorów sportów samochodowych na świecie, ogłosiło swój powrót do Formuły 1. W sezonie 2006 wystąpi w roli oficjalnego partnera Scuderia Ferrari, jednej z najbardziej prestiżowych i zarazem zwycięskich drużyn w historii mistrzostw świata Formuły 1.
<b>Martini Racing, jeden z najbardziej znanych sponsorów sportów samochodowych na świecie, ogłosiło swój powrót do Formuły 1. W sezonie 2006 wystąpi w roli oficjalnego partnera Scuderia Ferrari, jednej z najbardziej prestiżowych i zarazem zwycięskich drużyn w historii mistrzostw świata Formuły 1. </b>
<h3 class="margin10">Martini partnerem Scuderia Ferrari</h3>
<p class="maintext">Martini Racing, które umieści charakterystyczne logo Martini na samochodzie, było i jest powiązane
z wieloma z najsłynniejszych zespołów rajdowych w ponad 35 letniej historii sportów motorowych. Dzisiejsza zapowiedź potwierdza wieloletnią umowę sponsorską pomiędzy globalną marką alkoholową
i Scuderia Ferrari oraz wiąże Martini z zespołem i sportem, które podkreślają jego dynamizm, międzynarodowość i elegancję. </p>
<p class="maintext">Robert Furniss-Roe, dyrektor Martini Racing powiedział: „Jesteśmy bardzo podekscytowani nowo nawiązaną współpracą z zespołem Formuły 1 Scuderia Ferrari. Mamy długą i wspaniałą tradycję
w sportach motorowych, a ostatni rozdział przyniesie z pewnością wiele nagród i emocji zarówno nam jak i naszym klientom. Ferarri wyprodukowało najbardziej znane i zapadające w pamięć samochody wyścigowe w historii motoryzacji i nie ma drugiego zespołu w Formule 1, który by lepiej odzwierciedlał osobowość i charakter Martini. Globalny zasięg Fomuły 1 zapewnia także wysoką oglądalność
i pozwala dotrzeć do konsumentów na całym świecie." </p>
<h3 class="margin10"> Martini wspiera kampanię „Bądź odpowiedzialny – nie wsiadaj
po alkoholu za kierownicę" </h3>
<p class="maintext">Martini jest wyjątkowo dumne z powodu działalności Martini Racing.
„Nasza pozycja w Formule 1, wspólnie z Ferrari, pozwala nam wysyłać silny przekaz dotyczący odpowiedzialnego picia alkoholu, co stanowi podstawę europejskiej akcji „Bądź odpowiedzialny – nie wsiadaj po alkoholu za kierownicę", która zostanie wprowadzana podczas tegorocznego sezonu wyścigów Formuły 1." – wyjaśnił Furniss-Roe. </p>
<h3 class="margin10"> Martini sponsoruje program telewizyjny Martini World Circuit</h3>
<p class="maintext">Oprócz sponsorowania zespółu Ferrari oraz czynnego udziału w kampanii skierowanej przeciwko prowadzeniu samochodu po spożyciu alkoholu, Martini będzie również sponsorowało nowy, autorski program telewizyjny przedstawiający splendor światowej czołówki sportów samochodowych. Trzydzieści trzy odcinki Martini World Circuit będą nadawane ogólnoświatowo, w sześciu różnych językach, od początku marca 2006. </p>
<p class="maintext">Furniss-Roe podsumował: „Dzielimy włoskie dziedzictwo i pasję ze Scuderia Ferrari oczekując, wraz
ze zwycięską ekipą z Włoch, na ekscytujący i pełen chwały sezon 2006." </p>
<p><b>Źródło: Martini Racing </b>