Mały sprzęt może coraz więcej - Honda CBR250R
Honda CBR250R przebojem wdarła się na salony. Motocykl udowodnił, że mały silnik wcale nie oznacza skromnych możliwości, jeżeli konstruktorzy odpowiednio dopracują pozostałe podzespoły motocykla.
Na całym świecie sportowa „ćwiartka” zbiera bardzo dobre recenzje. Motocykliści również długo nie zastanawiają się nad zakupem, gdyż Hondę CBR250R można kupić za nieznacznie większe pieniądze niż CBR125R.
Dla motocyklistów, którzy chcieliby wykrzesać z „CeBeeRy” porcję dodatkowej dynamiki Yoshimura przygotowała akcesoryjne układy wydechowe. Zyski wyrażone w maksymalnych wartościach mocy i momentu obrotowego są niewielkie.
Zmodyfikowany wydech, w szczególności po usunięciu dB Killera, czyli wkładki wyciszającej, znacznie podnosi ilość momentu obrotowego dostępnego przy 2000-3000 obr./min. Wydech przygotowany przez Yoshimurę spełnia normy głośności, emitując 86dB przy 4250 obr./min oraz 94dB przy 4250 obr./min po usunięciu dB Killera.
Kolektor wydechowy został wykonany ze stali nierdzewnej. Z tego materiału może być także zrobiona puszka tłumika. Yoshimura ma w ofercie także wydechy z tytanu oraz włókna węglowego.