Małe diesle trzymają cenę
Według angielskiego oddziału firmy Eurotax Glass najlepiej trzymają ostatnio ceny małe auta z silnikami wysokoprężnymi.
<strong>
Według angielskiego oddziału firmy Eurotax Glass najlepiej trzymają ostatnio ceny małe auta z silnikami wysokoprężnymi.
</strong><br/>
<p class=maintext>
Najlepiej pod tym względem wypadł już po raz drugi z rzędu Mini One z silnikiem 1,4 D. Trzyletni samochód utrzymuje 63,2 proc. swojej pierwotnej ceny. To mniej niż w ubiegłym roku, kiedy wartość rezydualna wynosiła 71 proc., ale najlepiej na tamtejszym rynku. </p>
<p class=maintext>
Można powiedzieć, że to zestawienie jest sukcesem czeskich maluchów Toyoty i koncernu PSA. W pierwszej dziesiątce zestawienia są bowiem jeszcze Citroen C1 w wersjach 1,0 oraz 1,4 HDi, Toyota Aygo 1,0, Peugeot 107 1,0, Smart ForTwo, Toyota Prius oraz Seat Leon 1,9/2,0 TDI. To tyle oszczędności. Na razie mamy 7 aut. Kto jeszcze zmieścił się w dziesiątce? Zupełnie nieoszczędne superbryki: Ferrari F430, które zajęło miejsce 3, Lamborghini Murcielago na miejscu 8 i zamykające stawkę Porsche 911 Carrera 2/4. </p>
<p class="rgh"><strong>(mysz), źródło: What Car?</strong></p>