Listopadowe wyniki sprzedaży Nissan Poland
Podobnie jak w zeszłym miesiącu, w listopadzie 2003 roku Nissan Poland odnotował duży wzrost sprzedaży.
<p class="maintext"><strong>Podobnie jak w zeszłym miesiącu, w listopadzie 2003 roku Nissan Poland odnotował duży wzrost sprzedaży. Nowych właścicieli znalazły 943 Nissany, co oznacza 54,34% wzrostu w porównaniu do listopada 2002 roku. Od początku roku do końca listopada sprzedano już 8 772 samochody, czyli aż o 40,67% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. </strong>
Najwyższą sprzedaż w listopadzie 2003 roku odnotował Nissan Almera. Nabywców znalazło aż 398 egzemplarzy tego modelu, czyli o 20,24% więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Od początku roku do końca listopada 2003 roku sprzedano 4 011 Nissanów Almera - o 11,54% więcej niż w tym samym okresie 2002 roku. Nadal bardzo dużą popularnością cieszy się Primera – w listopadzie sprzedano 299 sztuk, co oznacza wzrost o 104, 79% w porównaniu do października 2002 roku. Dotychczasowa sprzedaż Primery od początku 2003 roku to 1 968 egzemplarzy (wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2002 roku o 30,94%).
Największy wzrost sprzedaży w listopadzie 2003 roku odnotowano w przypadku Micry – sprzedaż tego modelu wzrosła o 1 720%, a nabywców znalazło 91 egzemplarzy tego modelu. Od stycznia do końca listopada 2003 roku sprzedano 1 564 Micry, co oznacza wzrost o 1 403,85 % w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Wśród modeli osobowych Nissana, wzrost sprzedaży odnotowano także w przypadku Almery Tino. Sprzedano 30 egzemplarzy tego modelu (o 76,47% więcej w porównaniu do listopada 2002). W okresie od stycznia do końca listopada 2003 roku sprzedano 363 Almery Tino, o 17, 86% więcej niż w analogicznym okresie 2002 roku.
W listopadzie 2003 roku wzrosła również sprzedaż terenowych modeli Nissana. W stosunku do listopada 2002 roku, sprzedano więcej modeli Pickup (wzrost o 62,50%), Terrano (wzrost o 40,74%), X-TRAIL (wzrost o 8,70%). W okresie od stycznia do końca listopada 2003 roku największy wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu 2002, odnotowano w przypadku Pickup’a i X-TRAIL’a – odpowiednio o 75,51% i 69,29% więcej sprzedanych aut.</p>
<strong>Źródło: Nissan Poland Ltd. Sp. z o.o.</strong>