Lexus IS-F jeszcze bardziej sportowy
Rok po zaprezentowaniu prototypu, Lexus oficjalnie odsłonił model IS-F z pakietem Circuit Club Sport Package opracowanym we współpracy z inżynierami Toyota Racing Department.
IS-a wyposażonego w nowy zestaw rozpoznamy z zewnątrz po zmienionych felgach oraz body-kicie nadwoziowym obejmującym spojler przedniego zderzaka, maskę, spojler tylny oraz dyfuzor tylnego zderzaka. Aby zredukować nieco masę własną elementy body-kitu wykonano z włókna węglowego, zaś felgi zaoferowano w dwóch wersjach - aluminiowej i magnezowej.
Skuteczniejsze zatrzymywanie gwarantuje autu nowy układ hamulcowy, a lepszą trakcję - nowy mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Napęd pozostał bez zmian, co oznacza, że 5-litrowy silnik V8 przekazuje swoje 423 KM i 505 Nm na tylne koła za pośrednictwem 8-biegowego "automatu".
Lexus nie zdradził, jakie osiągi gwarantuje IS-F z pakietem Circuit Club Sport Package, ale wiemy, że standardowa wersja pokonuje barierę 100 km/h po 4,7 sekundy od startu i potrafi mknąć ograniczone elektronicznie 270 km/h.