Lexus CT200h - kampania reklamowa
Wprowadzając na rynek model CT200h, Lexus postawił sobie za cel popsuć szyki konkurencji w segmencie kompaktowych modeli klasy premium. Czy auto rzeczywiście dorówna Audi A3 i BMW serii 1, tego dowiemy się w przyszłości.
Na rynku amerykańskim (jednym z najważniejszych dla japońskiej marki), Lexus kontynuuje kampanię reklamową CT200h prowadzoną pod hasłem „Darker Side of Green” („Ciemna Strona «Zieleni»”). Teraz, w ramach działań marketingowych prowadzone będą specjalne wywiady z szeregiem wyjątkowych osobistości.
Wywiady na temat kompaktowego Lexusa będą prowadzone przez Whitney Cummings, amerykańską aktorkę i komika. Na podstawie dyskusji, które zostaną przeprowadzone w sześciu miastach USA, zostanie opracowana seria filmików o nazwie „Darkcasting”.
Zainteresowanych „mroczną” kampanią reklamową kompaktowej hybrydy odsyłamy na oficjalną witrynę serii „Darker Side of Green”.
kaytek_rx4