Ładniej wygląda i lepiej jeździ - Continental GTC po liftingu
Po ubiegłorocznym liftingu Bentleya Continentala GT przyszedł czas na kurację odmładzającą otwartej odmiany oznaczonej symbolem GTC.
Z zewnątrz odświeżone cabrio Bentleya rozpoznamy po delikatnie przeprojektowanych zderzakach, odnowionych światłach przednich i tylnych, zmienionym grillu oraz nowych, 20-calowych felgach. Wybredni klienci będą mogli zastąpić te ostatnie kołami o średnicy aż 21 cali.
W ramach liftingu zajęto się także udoskonaleniem wnętrza. Dla podróżujących na tylnych siedzeniach wygospodarowano więcej miejsca na nogi, przygotowano nowy system multimedialny, poprawiono izolację akustyczną kabiny, a całość wykończono (jeszcze) bardziej luksusowymi materiałami.
Sporo zmieniono też w kwestii mechaniki. Dzięki zmniejszeniu masy własnej o 70 kg, zmodernizowaniu 6-stopniowej skrzyni automatycznej oraz „podkręceniu” 6-litrowego, 12-cylindrowego silnika (z 560 KM i 650 Nm do 575 KM i 700 Nm) udało się poprawić osiągi. Sprint do pierwszej „setki” zmalał do 4,8 sekundy, a prędkość maksymalna wyniosła 314 km/h.
Poza tym inżynierowie Bentleya powiększyli rozstaw kół oraz udoskonalili zawieszenie, dzięki czemu poprawie uległy własności trakcyjne otwartego Bentleya. Tak zmodyfikowana całość zostanie pokazana szerokiej publiczności 13 września podczas targów we Frankfurcie. Za auto trzeba będzie zapłacić 212.800 dolarów, czyli nieco ponad 610.000 złotych.