KTM 690 Supermono - nieoficjalnie, choć ze stajni Austriaków
Inżynierowie, na co dzień pracujący dla producenta motocykli KTM, kochają swoją pracę do tego stopnia, że nawet po godzinach nie mogą powstrzymać się od tworzenia nowych modeli.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak">Inżynierowie, na co dzień pracujący dla producenta motocykli <strong>KTM</strong>, kochają swoją pracę do tego stopnia, że nawet po godzinach nie mogą powstrzymać się od tworzenia nowych modeli. </span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Dowodem na fascynację pracą jest <b><strong>KTM</strong> 690 Supermono</b>, który został powołany do życia przez ekipę z <b><strong>KTM</strong> R&D</b>. <b><strong>Motocykl</strong> </b>zbudowany jest wokół jednocylindrowego, 80-konnego silnika z popularnego modelu <b><strong>KTM</strong> 690 Duke</b>, a jego podwozie to zmodyfikowana jednostka znana z <b>Duke</b>'a i <b>RC8</b>. Przód <b>Supermono </b>pochodzi również z <b>RC8</b>-ki – ujęto mu jedynie jedną tarczę hamulcową. Całość waży 140 kg i wygląda niezwykle interesująco. Mimo że projekt nie został oficjalnie zatwierdzony przez austriackiego producenta, twórcy zaliczają <b>Supermono</b> do pomarańczowej rodziny.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Niejeden chciałby zapewne parkować takiego<b> <strong>KTM</strong></b>-a we własnym garażu...</p>
Iza Prochal