Konkurs "Kupujesz - Zyskujesz" na stacjach Statoil i w hipermarketach Tesco w Warszawie
Wspólna promocja Statoil i sieci hipermarketów Tesco na terenie Warszawy już trwa. Autor najlepszego hasła promocyjnego ma możliwość wygrania samochodu Citroen C3 z pełnym pakietem ubezpieczeń.
<strong>Wspólna promocja Statoil i sieci hipermarketów Tesco na terenie Warszawy już trwa. Autor najlepszego hasła promocyjnego ma możliwość wygrania samochodu Citroen C3 z pełnym pakietem ubezpieczeń. </strong>
Wszyscy klienci Tesco i Statoil w Warszawie, którzy dokonają zakupów paliw sprzedawanych na stacjach Statoil oraz produktów dostępnych w hipermarketach Tesco mogą wziąć udział w nowej promocji. Każdy zakup powyżej 50 zł jest premiowany kuponem rabatowym. Dla klientów Statoil jest to kupon rabatowy na zakupy w Tesco, a dla klientów Tesco jest to kupon rabatowy na myjnie Statoil.
Nagrodą główną w promocji jest Citroen C3 z pakietem ubezpieczeń dla autora najlepszego hasła promocyjnego.
Celem promocji jest zainteresowanie klientów, którzy odwiedzają hipermarkety Tesco, ofertą firmy Statoil i odwrotnie, zachęcenie do robienia zakupów w Tesco klientów Statoil.
W konkursie, którego główną nagrodą jest samochód Citroen C3, mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni klienci, którzy za dokonane zakupy na stacjach Statoil i w Tesco otrzymali kupony, a następnie, zgodnie z zasadami konkursu, po ostemplowaniu ich w Statoil lub w Tesco oraz wpisaniu hasła promocyjnego, wrzucili je do specjalnie przygotowanych urn. O wyborze zwycięzcy zdecyduje specjalnie powołana w tym celu komisja. Hasło oceniane będzie pod kątem kreatywności i formy, zastosowania oryginalnej kompozycji i środków literackiego wyrazu, przydatności w promocji marki Statoil lub Tesco. Ogłoszenie wyników nastąpi 16 sierpnia br.
Okres promocyjnej sprzedaży trwa od 30 czerwca do 3 sierpnia bieżącego roku. Promocja obejmuje 13 warszawskich stacji Statoil oraz 5 warszawskich hipermarketów Tesco. Akcji towarzyszy kampania BTL oraz reklama radiowa.
<strong>Źródło: Statoil Polska</strong>